کد خبر 227570
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰

جای پارک عامل درگیری بین 2 مرد و بروز قتل در مرکز شهر تهران

جای پارک عامل درگیری بین 2 مرد و بروز قتل در مرکز شهر تهران

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از قتل یک مرد 35 ساله پس از درگیری بخاطر جای پارک در تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سردار کارآگاه "علی ولی پور گودرزی" رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل در مرکز شهر تهران، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست با تن پیمایی جسد مقتول یک جراحت عمیق روی سینه سمت چپ وی مشاهده کردند. کارآگاهان در تحقیقات میدانی و اطلاعاتی از محل وقوع جرم دریافتند؛ مقتول و قاتل در یکی از باشگاه‌های ورزشی مرکز شهر تهران در حال تمرین بودند که پس از پایان تمرین به پارکینگ مراجعه و در آنجا به دلیل درگیری لفظی بخاطر جای پارک با یکدیگر درگیری فیزیکی انجام داده و قاتل با زدن یک ضربه چاقو به سینه مقتول از محل متواری می شود.

این مقام نتظامی با بیان اینکه کارآگاهان با استفاده از منابع اطلاعاتی موفق شدند هویت متهم را شناسایی کنند، تصریح کرد: کاراگاهان در ادامه با تلاش های شبانه روزی و اقدامات گسترده نهایت موفق شدند متهم در مخفیگاهش در جنوب شهر تهران طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی انتقال دهند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه عنوان کرد: متهم در بازجویی های اولیه با  وجود مدارک و مستندات از ارتکاب جرم، صراحتا به قتل مرد 35 ساله اقرار و گفت؛ در باشگاه با مقتول تمرین می کردیم و وی را می شناختم پس از تمرین در پارکینگ با موتورسیکلت قصد خروج از پارک داشتم که مقتول از روی موتور خودش یک ضربه به موتور من زد و همانجا زا کوره در رفته و با یک ضربه چاقو وی را مصدوم کردم و فکر نمی کردم منجر به قتل او شود و سریعا از محل متواری شدم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضایی، به دلیل قتل عمد تا اطلاع ثانوی در اختیار اداره دهم قرار گرفته وتحت نظر می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha