کد خبر 227491
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱

تامین یک هزار و ۷۰۰ هکتار زمین برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان

تامین یک هزار و ۷۰۰ هکتار زمین برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان

رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان گفت: تاکنون برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان زنجان بیش از یک هزار و ۷۰۰ هکتار زمین تامین شده است.

به گزارش گروه استانی حیات؛ بهزاد کردلو، رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان  با بیان اینکه سهم استان زنجان از طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار واحد مسکونی است، اظهار داشت: برش استانی در نهضت ملی مسکن در بخش حمایتی ۲۷ هزار واحد، خود مالکی ۱۲ هزار واحد و در بافت فرسوده   ۹ هزار واحد است.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان اظهار کرد: ۲۰ هزار واحد مسکونی نیز در بخش مسکن روستایی در استان زنجان ساخته و نوسازی خواهد شد و متولی ساخت این تعداد واحد مسکونی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه از ۲۷ هزار واحد مسکونی حمایتی، عملیات اجرایی بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان زنجان آغاز شده‌ است،گفت: تاکنون برای اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن در استان بیش از یک هزار و ۷۰۰ هکتار زمین تامین شده است.

کردلو تاکید کرد: خوشبختانه اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان برای اجرای سریع  پروژه‌های عظیم نهضت ملی مسکن در استان مدیریت و برنامه‌ریزی لازم را دارد و واگذاری گروهی زمین نیز برای ساخت مسکن در ماه‌های آتی صورت می‌گیرد.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان با تاکید بر اینکه با تلاش‌های مدیران استانی از جمله استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی استان و با همکاری بانک‌های عامل همچون بانک مسکن و تجارت متمم تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومان اجرایی شد، بیان داشت: تسهیلات مذکور برای تعدادی از پروژه ها تخصیص پیدا کرده و مابقی پروژه‌ها نیز در شرف انجام است و تزریق تسهیلات بانکی باعث پیشرفت عملیات اجرایی پروژه ها خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha