کد خبر 227358
۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰

قاضی زاده هاشمی:

مردم ایران در مقابل دشمن شکور و صبورند

مردم ایران در مقابل دشمن شکور و صبورند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مردم ایران با تکیه بر ایمان و نعمت بزرگ انقلاب اسلامی, امامت و ولایت در طول تاریخ نشان داده‌اند که در مقابل دشمن شکور و صبورند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ظهر امروز پنجشنبه بیست و پنجم آبان ماه در گرامی‌داشت سالروز حماسه و ایثار استان اصفهان و سالگرد شهدای مدافع امنیت گفت: امروز به مناسبت روز سترگ مردم قهرمان اصفهان دور هم جمع شدیم. وقتی به این تصاویر نگاه می‌کنیم که تنها در یک روز ۳۷۰ شهید در یک شهر تشییع می‌شود و با بدرقه گسترده مردم روبرو می‌شود ذره‌ای سستی شکست و اندوه در چهره مردم دیده نمی‌شود متوجه می‌شویم که این نهضت همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این روز تاریخی یک فرهنگ تمدن ساز ساخته است، افزود: مردم ایران با تکیه بر ایمان و نعمت بزرگ انقلاب اسلامی, امامت و ولایت در طول تاریخ نشان داده‌اند که در مقابل دشمن شکور و صبورند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه امروز جلوه‌های این امت در غزه قابل مشاهده است, بیان کرد: این روزها قطعه‌ای از جان جهان اسلام توسط امرای جهان اسلام فراموش شده و توسط رژیم صهیونیستی محاصره شده است و از زمین و هوا و دریا به آنان حمله می‌شود و فرزندان معصومشان در آغوش پدران و مادران به شهادت می‌رسند با این وجود شعار حسب من الله و نعم الوکیل از زبانشان نمی‌افتد که این شعار نشان دهنده یک جهان‌بینی و سعادت ابدی است. به همین خاطر است که می‌گوییم فلسطین پیروز خواهد شد.

وی افزود: در واقع این مردم نه در آینده بلکه همین حالا پیروزند چرا که جنسشان جنس انقطاع الی الله است آنان کشته می‌شوند در مسیر خدا، لذا این عظمت مردم غزه را نشان می‌دهد. تی که امروزه قلوب همه عالم را حتی در کشورهای آمریکا انگلستان و فرانسه به درد آورده است. اما با همه این تفاسیر تنها یک کشور جرات دارد که تمام قد از فلسطین و فلسطینیان دفاع کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha