کد خبر 227355
۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷

قاضی زاده هاشمی در حاشیه بازدید از بیمارستان شهید رجایی نجف آباد:

بنیاد شهید هیچگونه مشکلی در زمینه تهیه ویلچرهای تولید داخل برای ایثارگران ندارد

بنیاد شهید هیچگونه مشکلی در زمینه تهیه ویلچرهای تولید داخل برای ایثارگران ندارد

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد شهید هیچگونه مشکلی در زمینه تهیه ویلچرهای تولید داخل برای ایثارگران ندارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بعد از ظهر امروز پنجشنبه بیست و پنجم آبان ماه در حاشیه بازدید از بیمارستان شهید رجایی اصفهان گفت: تا جایی که ما رصد کرده و اطلاع داریم اقلام مصرفی این بیمارستان هر سه ماه یک بار توزیع می‌شود. تا ۵ سال پیش بر اساس قوانین واردات کالاهایی که تولید داخل برای آن امکان‌پذیر بود ممنوع اعلام شد. اما به دفعات ناچار شدیم برخی از این کالاها را به صورت چمدانی برای ایثارگران به کشور وارد کنیم.

وی افزود: در حال حاضر طرحی در دولت و مجلس برای حل و رفع مشکل واردات این کالاها مطرح شده است. البته باید در این زمینه با شرکت‌های دانش بنیان کشور نیز وارد مذاکره شویم تا نسبت به ارتقای کیفیت این کالاها اقدام کنند. البته بنیاد شهید در این خصوص تلاش کرد تا با راه‌اندازی کارخانه‌ها بتواند نیازمندی‌های ایثارگران را در حوزه برخی از کالاهای پزشکی برطرف نماید.

قاضی زاده هاشمی در خصوص موضوع تهیه ویلچر برای جانبازان گفت: بیاد شهید در زمینه تهیه ویلچرهای تولید داخل برای ایثارگران هیچگونه مشکلی ندارد, لذا اگر در خصوص کیفیت ویلچرهای تولید داخل تضمین وجود داشته باشد ما هیچگونه مشکلی در زمینه تامین ویلچرهای تولید داخل نخواهیم داشت.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: بنیاد شهید تمام تلاش خود را می‌کند تا منابع مالی مورد نیاز برای تامین کالاهای مصرفی جانبازان را تامین کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha