کد خبر 226861
۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲

رئیس بنیاد نخبگان استان خبر داد:

انجام داوری طرح‌های هسته‌های شهید احمدی روشن در آذربایجان شرقی

انجام داوری طرح‌های هسته‌های شهید احمدی روشن در آذربایجان شرقی

 رئیس بنیاد نخبگان آذربایجان شرقی از انجام داوری طرح‌های ارائه شده به هسته‌های مسئله محور پژوهشی و فناورانه شهید احمدی روشن در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های حیات، دکتر یوسف زندی با اعلام این خبر افزود: ۱۵ طرح ارائه شده به هسته‌های شهید احمدی روشن توسط دانشجویان دانشگاه‌های استان در رشته‌های فنی و مهندسی، شیمی،برق، کامپیوتر،کشاورزی و زمین شناسی توسط داوران متشکل از اعضای هیئت علمی دانشگاه های آزاد اسلامی و دولتی استان مورد ارزیابی و داوری قرار گرفت. 

وی تشریح کرد: بر اساس ارزیابی داوران به طرح‌های ارائه شده امتیاز تعلق می‌گیرد و ارائه کنندگان طرح‌ها نیز بر اساس این امتیازات کسب شده از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان بهره مند خواهند شد. 

رئیس بنیاد نخبگان آذربایجان شرقی تاکید کرد: یکی از نقاط قوت این دوره طرح شهید احمدی روشن در آذربایجان شرقی مشارکت چشمگیر بخش خصوصی در حمایت از طرح‌های ارائه شده توسط دانشجویان بوده است به طوریکه امکانات لازم برای انجام آزمایش‌ها و تحقیقات توسط بخش خصوصی تامین و در اختیار دانشجویان قرار گرفت.

 زندی افزود: با رویکرد جدید و برنامه ریزی‌های گسترده صورت گرفته در بنیاد نخبگان آذربایجان شرقی از این پس شاهد مشارکت بیشتر اساتید دانشگاه، پژوهشگران، دانشجویان و نخبگان در طرح های متعدد بنیاد ملی نخبگان خواهیم بود. 

گفتنی است، در قالب هسته‌های مسئله محور پژوهشی و فناورانه با نام شهید احمدی روشن دانشجویان، طلبه‌ها و دانش آموختگان برتر واجد شرایط شیوه نامه در خصوص یک موضوع و مسئله واقعی مطرح شده توسط یک نهاد یا متخصصان علمی صنعتی طی مدت مشخص با راهبردی اساتید هر رشته به تحقیق پرداخته و در نهایت نتایج کسب شده مورد ارزیابی و امتیاز دهی توسط داوران قرار می گیرد و فعالان در طرح احمدی روشن از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان بر اساس امتیازات کسب شده بهره مند می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha