کد خبر 139557
۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰

برگزیده جایزه ملی ایثار در گفت و گو با حیات عنوان کرد:

نخبگان ایثارگری، نیازمند حمایت بنیاد ملی نخبگان

نخبگان ایثارگری، نیازمند حمایت بنیاد ملی نخبگان

حیات: در جشنواه جایزه ملی ایثار از نخبگان آموزشی و تحصیلی شاهد و ایثارگر تقدیر شد اما نخبگان علاوه بر دیده شدن و پیشرفت هرچه بیشتر در زمینه های علمی و پژوهشی نیازمند به حمایت هایی از سوی بنیاد ملی نخبگان هستند.

معصومه کریمی برگزیده برتر رشته مهندسی برق مقطع دکترا در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری حیات اظهار داشت: باتوجه به این که سال های زیادی از عمر جشنواره ملی ایثار نمی گذرد و تمامی آیین نامه های بنیاد ملی نخبگان قدیمی است، علی رغم وعده های داده شده و پیگیری های شکل گرفته از سوی دانشجویان، جایزه ملی ایثار جزء شاخص های بنیاد ملی نخبگان محسوب نشد.

وی که در حال حاضر در دانشگاه آزاد تدریس می کند، افزود: با اعلام بنیاد ملی نخبگان، جایزه ملی ایثار از قرار گرفتن در شاخص های مورد نظر آنها محروم است در نتیجه برگزیدگان این جشنواره نمی توانند از امتیازات بنیاد ملی نخبگان استفاده کنند.

این فرزند جانباز در پایان گفت: 33 مقاله علمی و پژوهشی، ثبت دو اختراع و انتشار یک کتاب با معدل 19.75 در مقطع دکتری رشته مهندسی برق و قدرت در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان از علل انتخاب بنده توسط داوران جشنواره جایزه ملی ایثار بود.

مبینا اقاخانی

برچسب‌ها