کد خبر 226586
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷

خزعلی:

۶۱ درصد از موفقیت‌ها در دانشگاه‌ها مختص به دختران است

۶۱ درصد از موفقیت‌ها در دانشگاه‌ها مختص به دختران است

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ۶۱ درصد از موفقیت ها در دانشگاه ها مختص به دختران است.

به‌ گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، صبح امروز یکشنبه ۲۱ آبان ماه، آیین اختتامیه جشنواره ملی بهیندخت ویژه دختران دانش آموز کلیه مقاطع تحصیلی سراسر کشور، مدارس خارج از کشور و دختران دانشجو معلم با حضور رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش و انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان برگزار شد.

در ادامه این مراسم انسیه  خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده اظهار کرد: یکی از ویژگی هایی که برای دوره نوجوانانی مطرح می شود، عدالت طلبی ‌و ظلم ستیزی است و در این دوره باید روحیه عدالتی جویی و انسانیت پرورش یافته شود. 

وی با اشاره به یورش رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین افزود: هدف گذاری بیمارستان ها از سوی رژیم صهیونیستی و هشدار به مردم برای ترک فلسطین نشانگر روحیه سعبوییت این رژیم است و این اتفاقات باعث ایستادگی همه‌ی مردم جهان در برابراین  ظلم شود. 

خزعلی عنوان کرد: مادران عنصر اصلی خانواده و انسانیت هستند، لذا رهبر معظم انقلاب اسلامی در سیاست گذاری همواره به رشد زنان ، ارتقا جایگاه خانواده ها و  برداشتن موانع در پیشرفت زنان در جامعه تاکید دارد. در حالیکه ۶۱ درصد از موفقیت ها در دانشگاه ها مختص به دختران است. 

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت:  آموزش زنان روستایی و عشایری توسط دختران نوجوان آموزش داده می شود، در امور کار آفرینی زنان و دختران ما بسیار پیگیر هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha