کد خبر 226549
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶

استاندار زنجان:

انعکاس دستاوردها زمینه ساز مشارکت حداکثری در انتخابات است

انعکاس دستاوردها زمینه ساز مشارکت حداکثری در انتخابات است

 استاندار زنجان با بیان اینکه دغدغه اصلی، تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو است، گفت: انعکاس خدمات و دستاوردها زمینه ساز این مهم است.

به گزارش گروه استان‌های حیات، محسن افشارچی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری استان به انتخابات پیش رو در کشور اشاره کرد و افزود: آن چه برای مردم مسأله است این است که در قالب مردمسالاری جاری در جمهوری اسلامی افرادی که انتخاب کردند در دسترس باشند تا عموم به این مردمسالاری باور داشته باشند.
وی به سفر پیش روی رییس جمهور به استان اشاره کرد و اظهار داشت: گزارش و انعکاس خدمات انجام شده توسط دستگاه‌های اجرایی امر مهمی است و دستگاهها باید نسبت به این موضوع توجه جدی داشته باشند.
افشارچی گفت: با این گزارش ها مردم احساس می کنند که کارهای مختلفی انجام می شود.
وی همچنین به موضوع بررسی صلاحیت های داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: سیستم اجرایی در احراز و عدم احراز صلاحیت ها نقشی ندارد و این امر بر اساس ساز و کار هیات های اجرایی که متشکل از معتمدین منتخب است، انجام می شود.

افشارچی گفت: اگر افرادی نسبت به موضوع بررسی صلاحیت ها اعتراض دارند، در مراحل بالاتر امکان پذیر است.
استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به تاریخچه اشغال سرزمین فلسطین توسط رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: جهت گیری جمهوری اسلامی جهت گیری درستی درباره فلسطین است.

وی به سیر شکل گیری انتفاضه مردم فلسطین اشاره کرد و ادامه داد: حماس از داخل حرکت توده ای مقاومت مردم فلسطین به وجود آمده است و چیزی جدا از این نیست.

افشارچی به لزوم بازخوانی تاریخچه سرزمین فلسطین به صورت مستند تاکید کرد و گفت: تابوت صلح ادعایی رژیم صهیونیستی هیچ مرده ای ندارد و نباید به آن دلخوش کرد.

وی خاطرنشان کرد: در یک ماه گذشته آن عظمت پوشالی که رژیم صهیونیستی برای خودش درست کرده بود، فرو ریخت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha