کد خبر 226442
۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱

دستگیری شرور سابقه دار در اصفهان

دستگیری شرور سابقه دار در اصفهان

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: یک شرور سابقه‌دار که پس از انجام شرارت و سلب آسایش مردم متواری شده بود در عملیات ماموران سازمان اطلاعات پلیس اصفهان دستگیر شد.

به گزارش گروه استان‌های حیات، مسعود طُریفی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی وصول گزارش‌های مردمی مبنی بر شرارت و ایجاد سلب آسایش عمومی توسط یکی از اراذل و اوباش سابقه‌دار  موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات پلیس اصفهان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه فرد شرور پس از انجام شرارت‌های خود متواری شده بود، افزود: پس از انجام تحقیقات گسترده و یک سری اقدامات پلیس و رصد هوشمندانه مخفیگاه  این شرور در یکی از مناطق اصفهان شناسایی و نهایتاً در یک عملیات منسجم و ضربتی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج ) درسازمان اطلاعات پلیس اصفهان دستگیر شد.

 طریفی با بیان اینکه متهم همراه  پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد اظهار داشت: اصفهان شهر امنی برای اراذل و اوباش و افراد شرور نیست و پلیس اجازه عرض اندام این افراد و تعرض و تعدی آنان به حقوق مردم را نخواهد داد و بدانند که در صورتی که اقدامات مجرمانه خود دست برندارند قطعاً با برخورد سخت پلیس و دستگاه قضائی مواجه خواهند شد.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha