کد خبر 226413
۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶

برگزاری همایش یک‌روزه پزشکان پایش سلامت ایثارگران در بنیاد شهید کرمانشاه

برگزاری همایش یک‌روزه پزشکان پایش سلامت ایثارگران در بنیاد شهید کرمانشاه

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری همایش یکروزه پزشکان پایش سلامت ایثارگران در بنیاد کرمانشاه، گفت: پایش سلامت و رسیدگی به امور درمانی ایثارگران از اولویت‌های بنیاد است.

به گزارش گروه استان‌های حیات، خسرو شهیدی در همایش آموزشی پزشکان پایش سلامت ایثارگران که در استان‌های کردستان و کرمانشاه به میزبانی استان کرمانشاه در سالن آمفی تئاتر بنیاد  برگزار شد،  ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره تمامی شهدای گرانقدر به ویژه شهدای والامقام کرمانشاه گفت: پایش سلامت و رسیدگی به امور درمانی جامعه ایثارگری از اولویت‌های کاری بنیاد است.

وی افزود: جامعه پزشکی و کادر درمان در طول عمر با برکت نظام مقدس اسلامی با تلاش و کوشش مجدانه خود همیشه همراه و همکار بنیادشهید بوده و خدمت رسانی به جامعه ایثارگری را از اولویت‌های خود قرار داده اند.

شهیدی خاطرنشان‌کرد: پیشگیری در اصول مراقبت جانبازان و خانواده های شهدا و به روز رسانی اطلاعات درمانی این عزیزان از جمله برنامه‌های مطلوب در پیشبرد اهداف بنیاد است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه، با اشاره به خدمت صادقانه خادمان شهدا به جامعه ایثارگری افزود: ما در بنیاد  توفیق پیدا کردیم که با دل و جان در خدمت ایثارگران باشیم و این افتخار بزرگی است که نصیب ما شده است. 

شهیدی عنوان کرد: خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر ولی نعمت همه آحاد مردم هستند و لذا خدمت رسانی به این عزیزان وظیفه ذاتی ماست، امیدوارم که بتوانیم  سهم کوچکی را در این مسیر به خود اختصاص داده و دین خود را هرچند ناچیز به این عزیزان ادا کنیم. 

 این همایش یک روزه با حضور پزشکان پایش سلامت استان‌های کرمانشاه و کردستان و با هدف آشنایی آنان با مشکلات سندرم‌های سالمندی، اختلالات شناختی و روانپزشکی، زخم فشاری و اصول درمان و نیز آشنایی با اصول خود مراقبتی در سالمندان شاهد و ایثارگر برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha