کد خبر 226167
۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵

کشف تسهیلات غیرمجاز بانکی به ارزش 120 میلیارد

کشف تسهیلات غیرمجاز بانکی به ارزش 120 میلیارد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف تسهیلات غیرمجاز بانکی به ارزش 120 میلیارد تومان و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سردار حسین رحیمی در تشریح جزئیات خبر کشف تسهیلات غیرمجاز بانکی 120 میلیارد تومانی عنوان داشت: برابر اخبار و اطلاعات به دست آمده پرونده‌ای با موضوع اخذ تسهیلات غیر مجاز بانکی دریافت و در دستورکار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه برابر بررسی‌ها و تحقیقات میدانی مشخص شد که متهم این پرونده برخلاف قوانین و مقررات اقدام به دریافت مبلغ 120 میلیارد تومان از بانک ها در یکی از استان‌ها نموده و تسهیلات دریافتی را در محلی غیر از محل اختصاص یافته هزینه کرده و باعث اتلاف منابع شده است، بیان داشت: با انجام اقدامات فنی متهم در شهر تهران دستگیر و با قرار قانونی روانه زندان شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا افزود: با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی انجام شده تمامی املاک خریداری شده متهم شناسایی و توقیف شد.

سردار رحیمی با اشاره به راه اندازی سامانه دریافت خبری پلیس امنیت اقتصادی و اینکه پلیس امنیت اقتصادی در راستای دفاع از امنیت اقتصادی هموطنان با همه توان و اعتقاد به میدان آمده است و نیازمند همراهی مردم است، خاطر نشان کرد: هموطنان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود در زمینه جرایم و مفاسد اقتصادی را باسامانه 096300 در میان بگذارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha