کد خبر 226156
۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۹

پایگاه آمریکا در سوریه امروز برای بار دوم هدف قرار گرفت

پایگاه آمریکا در سوریه امروز برای بار دوم هدف قرار گرفت

نیروهای مقاومت اسلامی عراق امروز برای دومین بار پایگاه اشغالگران آمریکایی در الشدادی در جنوب شهر الحسکه سوریه را هدف حملات موشکی قرار دادند.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ مقاومت اسلامی عراق روز چهارشنبه دو بار پایگاه اشغالگران آمریکایی در الشدادی در جنوب شهر الحسکه سوریه را هدف قرار داده است.

 مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که امروز برای دومین بار پایگاه غیرقانونی آمریکا در منطقه الشدادی در جنوب شهر الحسکه سوریه را هدف حملات موشکی قرار داده است.

در این بیانیه آمده که این پایگاه اشغالگران آمریکایی مستقیما مورد اصابت موشک‌های مقاومت عراق قرار گرفته است.

عصر روز چهارشنبه نیز مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که مسئولیت حمله اول خود به پایگاه اشغالگران آمریکا در منطقه «الشدادی» را که از طریق پهپاد صورت گرفته است، بر عهده می‌گیرد.

پنتاگون روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که طی مدت ۲۰ روز گذشته (از آغاز حملات مقاومت اسلامی عراق به مواضع آمریکایی)، ۴۵ نفر از نظامیان آمریکایی در عراق و سوریه زخمی شده‌اند.

مقاومت اسلامی عراق هفته گذشته اعلام کرده بود که در راستای حمایت از ملت فلسطین و به دلیل دست داشتن آمریکا در کشتار و جنایت علیه آنها حملات به پایگاه‌های واشنگتن در منطقه را تشدید خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha