کد خبر 226119
۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶

نتایج اولیه آزمون استخدامی «کاردرمانگر» و «گفتاردرمانگر» وزارت آموزش و پرورش اعلام شد

نتایج اولیه آزمون استخدامی «کاردرمانگر» و «گفتاردرمانگر» وزارت آموزش و پرورش اعلام شد

دقایقی پیش نتایج اولیه آزمون استخدامی «کاردرمانگر» و «گفتاردرمانگر» وزارت آموزش و پرورش اعلام شد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ امسال وزارت آموزش و پرورش برای اولین‌بار در ۲۰ سال اخیر، در صدد جذب نیروی توانبخشی متخصص یعنی شغل مربی امور آموزش معلولان یا همان کاردرمانگر و گفتاردرمانگر برای مدارس و مراکز زیرمجموعه سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور است.

پیش از این اعلام شده بود که با اختصاص سهمیه جذب ۱۰۰۰ نفری، بر اساس نتایج آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولان، ۱۰۰۰ کاردرمانگر و گفتاردرمانگر جذب وزارت آموزش و پرورش می‌شوند.

این آزمون ۹ صبح جمعه ۲۱ مهر برگزار شد و نتایج اولیه آن نیز از دقایقی پیش روی درگاه اطلاع رسای مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir قرار گرفته است.

پس از اعلام نتایج اولیه، داوطلبان باید ارزیابی تکمیلی شوند و دقیقا مشابه آزمون آموزگاری و دبیری برای ارزیابی داوطلبان این آزمون نیز کانون‌های ارزیابی تشکیل می‌شود. در همین راستا تا سه برابر ظرفیت افراد برای ارزیابی تکمیلی فراخوانده می‌شوند.

۴۰ درصد نمره کل این آزمون به نمره کتبی داوطلب و ۶۰ درصد آن به نمره ارزیابی تکمیلی بستگی دارد و پیش از این برآورد شده بود که تا دی ماه کار جذب پذیرفته شدگان این آزمون انجام شود.

افراد با مراجعه به این درگاه می‌توانند از نتایج اولیه آزمون خود مطلع شوند و در صورتی که جزو معرفی شدگان چند برابر ظرفیت باشند، برای اطلاع از نحوه شرکت در ارزیابی تکمیلی، انجام معاینات پزشکی و بررسی صلاحیت‌های عمومی و گزینش باید دوشنبه (۲۲ آبان) به درگاه اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان مربوطه مراجعه کنند تا بر اساس توضیحات و زمانبندی های مربوطه در اطلاعیه‌ها از فرآیند بررسی اسناد و مدارک، خوداظهاری و انجام معاینات اولیه پزشکی، مصاحبه گزینش و ارزیابی تکمیلی آگاه شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha