کد خبر 226050
۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳

رانش زمین در محور اولنگ رامیان

رانش زمین در محور اولنگ رامیان

رئیس پلیس راه گلستان گفت: محور اولنگ در شهرستان رامیان به استان سمنان براثر بارش‌های رگباری و رانش زمین و ریزش سنگ تا اطلاع ثانوی مسدود است.

به گزارش گروه استان‌های حیات، محمود شهرکی اظهار کرد: بیشترین حجم انسداد محورهای مواصلاتی و مسیرهای جاده‌ای و روستایی براثر بارش‌های باران روز گذشته و دیشب در شرق گلستان است.

وی تصریح کرد: مهمترین محور مواصلاتی و ارتباط بین دو استان گلستان و خراسان شمالی، محور مواصلاتی تنگراه- پارک ملی گلستان به بجنورد است که این محور چهار کیلومتر بعد از پارک ملی گلستان به طول ۱۵۰ متر براثر سیل و رانش زمین  کاملا تخریب شده و به هیچ عنوان از این مسیر تردد امکان‌پذیر نیست.

وی تصریح‌کرد: در محور گنبدکاووس به کلاله از جاده کمربندی و در محدوده روستای بایلر، سیلاب و بالا آمدن آب رودخانه باعث زیرآب رفتن پل بایلر شده و این محور نیز تا اطلاع ثانوی مسدود است.

رئیس پلیس راه گلستان خاطرنشان کرد: مسیر اصلی مینودشت به گالیکش در ۲۰۰ متری شهر گالیکش نیز براثر بالا امدن آب رودخانه و زیر آب ماندن پل ورودی مسدود شده و تردد امکان‌پذیر نیست.

شهرکی گفت: در حال حاضر دو محور گرگان به توسکستان و شاهرود و آزادشهر به خوش‌ییلاق و شاهرود برای تردد به استان خراسان شمالی و سمنان باز است و تردد جریان دارد.

وی بیان کرد: متاسفانه به علت عدم توجه راننده کامیون در محور پارک ملی گلستان به توصیه‌های پلیس در مرز خراسان شمالی، یک دستگاه کامیون به رودخانه سقوط کرد اما با کمک نیروهای پلیس راه و راهداری راننده و سرنشین آن نجات پیدا کردند.

رئیس پلیس راه گلستان ابرازکرد: شب گذشته نیز یک دستگاه خودروی پراید در محور کلاله داخل کانال آب سقوط کرد و متاسفانه امروز جسد راننده آن از آب بیرون آورده‌ شد.

وی تاکیدکرد رانندگان به توصیه‌های پلیس که با هدف ایمنی جان رانندگان و مسافران بازگو می‌شود توجه کنند و هرگز در محورهای مسدود شده و ناایمن تردد نکنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha