کد خبر 226026
۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹

بیانیه:

حجت الاسلام والمسلمین علیزاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ

حجت الاسلام والمسلمین علیزاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم علیزاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ در بیانیه ای تاکید کرد: غزه دیگر معرکه جنگ فلسطین و اسرائیل نیست. غزه دیگر باریکه ای به پهنای 380 کیلومتر مربع نیست. غزه دیگر زندان بزرگ رو باز نیست. غزه دیگر تنها و غریب نیست.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم علیزاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ، بیانیه ای در خصوص جنایات رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است: 

بسم الله القاصم الجبارین

غزه دیگر معرکه جنگ فلسطین و اسرائیل نیست. غزه دیگر باریکه ای به پهنای 380 کیلومتر مربع نیست. غزه دیگر زندان بزرگ رو باز نیست. غزه دیگر تنها و غریب نیست.

غزه؛ اکنون قد کشیده است. غزه به پهنای همه ملتها و کشورهای جهان گسترش یافته است. غزه دامنه اش عالمگیر شده است. غزه اکنون قلب همه امت اسلام و جهان تشنه ی امنیت و عدالت و حریت است. غزه به مثابه راهبرد و نقشه راه نجات بشر است.

غزه! کلمه رمز است.

کلمه رمز قیام علیه ظلم و ستم، کلمه رمز نجات و رهایی همه ی مظلومان عالم.

غزه! فرقان است. سنجه تشخیص حق از باطل، مومن از منافق، جدایی رادمردان و آزادی خواهان، از نوکران ذلیل و دست به سینه ی جبهه شیطان و استکبار.

غزه! تبر ابراهیمی است بر بُت های بمب و موشک و تجهیزات نظامی نمرودیان زمان. عسای موسای خلیل است بر پروپاگاندای تبلیغاتی و ساحران رسانه ای شیاطین زمان، نفس روح بخش و حیات برانگیز عیسای مسیح است بر جسم نیمه جان امت اسلام.

غزه! نسخه همه ی درد ها و رنج ها ی نه تنها 75 سال ظلم غاصبان بی سر و پای عوامل استکبار، رژیم کودک کش اسرائیل ، بلکه باطل السحر جادوی شیاطین جن و انس است.

غزه! آبروی شریعت نبوی و سیره علوی و پاره تن فاطمی (علیهم السلام) است.

غزه! تجلی فرمان سالار شهیدانی استکه صبحدم عاشورای سال 61 فرمود : " علیکم بالصبر و الجهاد ". غزه! تفسیر عینی و ملموس آیات کریمه قرآن در باب صبر و جهاد است.

و بالاخره، غزه! این شکوه غیرت و ایستادگی و شهامت و شجاعت؛

جلوه ای از تابلو خونرگ کربلاست،

روضه ی مکشوف عاشوراست و به همین دلیل جاودانه و راست قامت و استوار خواهد ماند. و بساط ظلم یزیدیان زمان را با امید و ایمان به نصرت الهی و موج جهانی سپاه رُعب، از سطح گیتی برخواهد چید. انشاالله.

چرا که در امتداد جبهه ی مقاومت و مدافعان حرم قدس شریف و دین حق و اهل بیت رسول مکرم اسلام بویژه زینب کبری علیها سلام که با نطق علویش فریاد برآورد: " یا یزید فکد کیدک و اسع سعیک و ناصب جهدک، فوالله لا تمحوا ذکرنا" تعریف می گردد.

آری! غزه زنده است و زنده تر از هر زمانی میماند و برای آیندگان نیز بفضل الهی، با اقتدار و ایمانی راسخ؛ راهبرد خون بر شمشیر پیروز است را بر تارک فلسطین مظلوم برای همیشه به نقش و نگار در خواهد آورد. انشالله تبارک و تعالی

ابوالقاسم علیزاده

17 آبان سال1402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha