کد خبر 225920
۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰

برای حل مشکل «اسلامی صدر» منتظر نظر رئیس قوه قضائیه هستیم

برای حل مشکل «اسلامی صدر» منتظر نظر رئیس قوه قضائیه هستیم

وزیر کشور با بیان اینکه برای مشکل پرونده «غلامحسن اسلامی صدر» با رئیس قوه قضائیه گفتگو کرده ام، گفت: برای حل مشکل «اسلامی صدر» منتظر نظر رئیس قوه قضائیه هستیم.

به گزارش گروه استان‌های حیات، احمد وحیدی در حاشیه بازدید از چند کارخانه تولیدی در استان قزوین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات امسال مهم‌ترین واقعه پیش روی کشور است.

وزیر کشور ادامه داد: در موعد ثبت نام، ثبت نام‌های قابل توجهی داشتیم و حجم وسیعی از داوطلبین را داریم که کار آنها در هیئت‌های اجرایی در حال انجام است که در روزهای آتی این روند به اتمام خواهد رسید و مراحل طبق روال قانونی انجام می‌گیرد.

وی عنوان کرد: انتظار داریم با همکاری نخبگان، همه اقشار و افراد مورد وثوق ملت در همه سطوح با تشویق و ایجاد امید و تبیین اینکه چقدر نقش مهمی در روند انتخابات دارند همه را به صحنه بیاورند و در این ١۶ هفته‌ای که تا انتخاب باقی مانده این کار گسترده با یک همت جمعی به بهترین شکل اتفاق بیفتد.

وحیدی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در زمینه ساماندهی اتباع بیگانه توضیح داد: این موضوع هم اکنون در کل کشور مورد توجه قرار دارد و برنامه‌های کلی برای ساماندهی اتباع بیگانه در استان‌ها نیز اعلام شده و روند مدیریت این مسئله در استان قزوین نیز همگام با کشور در حال انجام است.

وزیر کشور گفت: در ساماندهی اتباع بیگانه موضوعاتی نظیر نیاز به نیروی کار و ضوابط و یا ضرورت‌های دیگر داخل استانی مورد توجه قرار گرفته است.

وی در خصوص شرکت‌های پیش فروش خودرو نیز توضیح داد: انتظار می‌رود در قدم اول مردم با دقت بیشتری سرمایه گذاری کنند و از سوی دیگر اینکه یک مجموعه ناشناخته که توسط هیچ دستگاه رسمی تأیید نشده و چهره‌های آن هم شناخته شده نیستند باید مردم را حساس کند.

وزیر کشور افزود: تاکنون چندین فعالیت شبیه به این مسئله در کشور رخ داده است که هیچکدام به نتیجه نرسیده و از نظر ما فعالیت زیرزمینی محسوب می‌شود و مردم باید سمت آنها نروند.

این مقام مسئول عنوان کرد: در این موضوع جرمی اتفاق افتاده و به جرم رسیدگی خواهد شد اما در خصوص مردم مال باخته استاندار و مسئولین قضائی تلاش می‌کنند ساماندهی‌ای انجام دهند که مردم ضرر نکنند و یا ضرر در حداقل‌ترین شکل باشد.

وی تصریح کرد: امیدواریم منابعی که از افراد مرتبط با این مسئله به دست آمده احصا شود و بتواند یک بخشی از ضرر مردم را پاسخ دهد.

وزیر کشور در پایان با بیان اینکه برای مشکل پرونده «غلامحسن اسلامی صدر» با رئیس قوه قضائیه گفتگو کرده‌ام، گفت: برای حل مشکل «اسلامی صدر» منتظر نظر رئیس قوه قضائیه هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha