کد خبر 225909
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰

سردار حسن زاده در گفتگو با «حیات»؛

رشادتهای امروز حاصل زیر ساختار فکری شهداست

رشادتهای امروز حاصل زیر ساختار فکری شهداست

فرمانده سپاه تهران گفت: تجمعات و حمایت‌ها تکرار رشادت‌ها و شهامت‌های است که بیان زیر ساختار فکری، معلمان و دانش آموزان شهید برای جامعه بشریت در جهان اسلام است.

سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات در خصوص چگونگی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: در حال حاضر با اتفاقاتی همچون برگزاری یادواره شهدا، گرامیداشت و تجلیل از مقام شهدا، تبیین فرهنگ شهدا، تفکر و مکتب شهدا می توان یاد آنها را زنده نگه داشت و فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج داد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در نشست سال گذشته با دانش آموزان فرمودند، هر حرکت، قدم و برنامه‌ای را که دارید باید از آن پیامی استخراج شود و پیام آن مقاومت باشد.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله اظهار کرد: همه‌ای این نشست‌ها، تجمعات و حمایت ها تکرار رشادت ها، شهامت ها و شهادت ها، بیان زیر ساختار فکری است که معلمان و دانش آموزان شهید برای جامعه، بشریت و همه جوانان و نوجوانان در جهان اسلام ایجاد کرده‌اند و این همان مسیری است که ما را به پیروزی نهایی می‌رساند.

حسن زاده با بیان اینکه مسیر شهادت ما را به جبهه پیروزی می رساند، عنوان کرد: ان شالله هر چه سریعتر شاهد نابودی جبهه کفر، استکبار و رژیم صهیونیستی خواهیم بود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha