کد خبر 225875
۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵

اینانلو در گفت‌وگو با حیات مطرح کرد؛

رقابت سیاهپوش برای دریافت جایزه لیفت آف انگلستان

رقابت سیاهپوش برای دریافت جایزه لیفت آف انگلستان

نویسنده و کارگردان فیلم سیاهپوش گفت: فیلم کوتاه سیاهپوش از جمله ساخته های بنده است که خوشبختانه در جشنواره لیفت آف (Lift-off) انگلستان حضور پیدا کرده و قرار است با فیلم‌های دیگر جهان به رقابت بپردازد.

علی اینانلو نویسنده و کارگردان فیلم سیاهپوش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی حیات، درباره راه‌یابی این فیلم کوتاه به جشنواره لیفت آف انگلستان اظهار کرد: فیلم کوتاه سیاهپوش  از جمله ساخته های بنده است که خوشبختانه در  جشنواره لیفت آف (Lift-off) انگلستان حضور پیدا کرده و قرار است با فیلم‌های دیگر جهان به رقابت بپردازد.

وی با بیان اینکه جشنواره لیفت آف (Lift-Off) یک جشنواره مهم و معتبر بین‌المللی است که مرکز آن در استودیوی پین وود انگلستان است گفت: همچنین در برلین، منچستر، توکیو، نیویورک، تورنتو، لس آنجلس، آمستردام، پاریس، سیدنی، ملبورن نیز این جشنواره برگزار می‌شود و این دوره جشنواره لیفت آف که توسط پلتفرم جهانی لیفت آف به صورت آنلاین برگزار می‌شود، با هدف شناسایی فیلم‌های مستقل جهان و کشف استعدادهای ناب فیلم‌سازی امکان اکران آنلاین و ارتباط گسترده با مخاطبان را فراهم خواهد کرد.

نویسنده و کارگردان سیاهپوش گفت: این فیلم در ژانر پلیسی – راز آلود ساخته شده؛ انسان ها در زندگی حرفه ای خود گاهی بر سر دوراهی هایی قرار می گیرند که باید راه درست را انتخاب کند و مسئولیت آن را بپذیرند.

اینانلو تاکید کرد: باید منتظر ماند تا نتایج نهایی این جشنواره اعلام شود و در صورت موفقیت، ساهپوش اولین جایزه بین المللی خود را دریافت می‌کند. قصه فیلم به یک تک تیرانداز یگان ویژه اشاره دارد که در یک موقعیت عجیب از نظر مخاطب قرار می‌گیرد و با چالشی مواجعه می‌شود که بینندگان باید آن را مشاهده کنند.

وی ادامه داد: ظرف ماه‌های آینده پاسخ جشنواره ارسال خواهد شدو امید به برگزیده شدن آن داریم و برای ۴ جشنواره دیگر نیز ارسال شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha