کد خبر 225868
۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹

لمپارد:‌ نگذاشتند بلینگام را به چلسی بیاورم

لمپارد:‌ نگذاشتند بلینگام را به چلسی بیاورم

فرانک لمپارد گفت که سعی داشت جود بلینگام را به عضویت چلسی درآورد ولی هیات‌مدیره باشگاه درخواستش را رد کرد.

به گزارش گروه ورزشی حیات و به نقل از تاک‌اسپورت، جود بلینگام پس از انتقال به رئال مادرید به یک فوق ستاره تبدیل شده و رکوردهای زیادی را در شروع فصل جدید لالیگا ثبت کرده است. این بازیکن ۲۰ ساله تاکنون در ۱۴ بازی ۱۳ گل به ثمر رسانده و همین باعث شده است که بسیاری فکر کنند که او بهترین بازیکن جهان در شرایط فعلی است.

فرانک لمپارد، بازیکن و سرمربی سابق چلسی، در پادکست یان اوبی میکل، هافبک نیجریه‌ای سابق چلسی، فاش کرد که به اعضای هیات‌مدیره چلسی گفته بود حتما با جود بلینگام قرارداد ببندند ولی هیات‌مدیره این کار را نکرد و درخواستش را تنها به دلیل قیمت بالای این بازیکن جوان رد کرد.

وقتی چلسی به سراغ بلینگام رفت ۲۰ میلیون پوند قیمتش بود ولی سران چلسی این رقم را برای یک بازیکن جوان بالا دانستند و درخواست لمپارد از سوی سران چلسی رد شد.

فرانک لمپارد در صحبت‌هایی درباره ناکامی در جذب جود بلینگام گفت:‌ زمانی که در چلسی (دوره اول) مربیگری می‌کردم خیلی تلاش داشتم تا جود بلینگام را به خدمت بگیرم ولی هیات‌مدیره به هیچ وجه حاضر نبود این بازیکن را بخرد. با مدیران باشگاه کلی صحبت کردم ولی متقاعد نشدند تا ۲۰ میلیون پوند هزینه کنند.

لمپارد سال ۲۰۱۹ هدایت چلسی را بر عهده گرفت و دوباره در مقطعی دیگر هدایت این تیم را عهده‌دار شد. سال ۲۰۱۹ بلینگام هنوز اولین بازی‌اش را برای بیرمنگام انجام نداده بود ولی در آن فصل ۴۴ بازی در تمام مسابقات انجام داد. اگر چلسی به توصیه لمپارد توجه می‌کرد و وارد رقابت نقل و انتقالات می‌شد، ممکن بود داستان متفاوت باشد.

بلینگام از آن زمان به یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان جهان تبدیل شده است و هفته گذشته در مراسم توپ طلا جایزه کوپا را که برای بهترین بازیکن زیر ۲۱ سال جهان است، به دست آورد.

ستارگانی از جمله کیلیان ام‌باپه، پدری و ماتیاس دِلیخت در گذشته توانسته بودند این جایزه را از آن خود کنند و حالا کسب این جایزه از سوی بلینگام او را نیز وارد فهرست برندگان کوپا کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha