کد خبر 225835
۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰

اصلاح ۷ نقطه حادثه‌خیز در محورهای لرستان

اصلاح ۷ نقطه حادثه‌خیز در محورهای لرستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از اصلاح هفت نقطۀ حادثه‌خیز در محورهای این استان خبر داد.

به گزارش گروه استانی حیات؛ مرتضی شیروانی با اشاره به ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی لرستان، اظهار داشت: هفت نقطه حادثه‌خیز در محورهای این استان از ابتدای امسال تاکنون رفع شده‌است و خط‌کشی دو هزار 800 کیلومتر از محورهای اصلی، فرعی و روستایی انجام شده‌است.

وی با بیان اینکه 28 هزار و 705 عدد تابلو و علائم افقی و عمودی در محورهای مواصلاتی لرستان نصب شده‌است، افزود: پنج هزار 435 عدد تابلو و علائم اخطاری و انتظامی، 123 عدد تابلوی اطلاعاتی و مسیرنما در محورهای این استان نصب شده‌است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان عنوان کرد: 14 هزار و 747 عدد چشم‌گربه‌ای، سه هزار و 676 عدد استوانه ایمنی، 964 عدد بشکه ایمنی، 275 عدد شیار لرزاننده و 3 هزار و 485 عدد سرعت‌کاه در طول محورهای این استان نصب شده‌است.

وی بیان کرد: احداث 10 مورد روشنایی نقطه‌ای، نگهداری و به‌روزرسانی 142 کیلومتر روشنایی موجود در طول محورهای لرستان از دیگر اقدامات شاخص در حوزۀ راهداری این استان است.

شیروانی با اشاره به تشکیل اکیپ‌های نظارت روشنایی محورهای لرستان، گفت: وضعیت روشنایی در سطح شهرستان‌های این استان به‌صورت روزانه رصد و ارزیابی می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با تأکید به نصب حفاظ‌های نصب‌شده در محورهای این استان، ابراز کرد: 60 کیلومتر نیوجرسی چهارمتری تهیه و نصب و سه هزار و 585 عدد نیوجرسی نیز آشکارسازی شده‌است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha