کد خبر 225816
۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹

«حیات» گزارش می دهد؛

جانبازان متقاضی خودروهای سایپا گوش به زنگ باشند + جزئیات

جانبازان متقاضی خودروهای سایپا گوش به زنگ باشند + جزئیات

ثبت نام خودروی جانبازان ازسوی سایپا با ارسال پیامک برای این عزیزان ازمهرماه در حالی آغاز شده که یکی از سوالات جانبازان معزز مشمول طرح، نحوه ثبت نام، شرایط و زمان تحویل خودرو از این گروه خودروسازی است. در ادامه به این سوالات پاسخ می دهیم. 

به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات؛ ثبت نام خودروی جانبازان مطابق فهرست اعلامی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خودروسازی سایپا آغاز شده و برای عزیزان واجد شرایط که در اولویت مهرماه بوده اند، پیامک دعوت به ثبت نام و تکمیل پروفایل ارسال شده است.

در این طرح سایپا تاکنون برای جانبازان معززی که در اولویت مهرماه بوده اند، پیامک ثبت نام و تشکیل پرونده ارسال کرده و در طرح ویژه خود برای این افراد خودرو شاهین اتوماتیک در نظر گرفته است. 

با ارسال پیامک سایپا برای گروه اول از جانبازان، سوالی که برای این قشر پیش می آید، این است که چه کسانی پیامک ثبت نام دریافت کرده اند و این افراد چگونه و با چه شرایطی می توانند خودرو دریافت کنند؟

کدام جانبازان پیامک ثبت نام خودرو دریافت می کنند؟

طبق اعلام گروه خودروسازی سایپا، اسامی جانبازان معزز مشمول این طرح ازسوی بنیاد شهید و امور ایثارگران به این گروه خودروسازی اعلام شده است. بنابراین اولویت فراخوان افراد برمبنای لیست ارسالی بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده و این گروه خودروسازی نقشی در اولویت بندی جانبازان معزز ندارد. 

زمان تحویل خودروی شاهین اتومات به جانبازان معزز

برای جانبازان مشمول دریافت خودرو از گروه خودروسازی سایپا خودروی شاهین اتوماتیک در نظر گرفته شده است که با موعد تحویل ۶۰ روز به دست متقاضیان خواهد رسید. 

گام نخست: مراجعه جانبازان به سایت سایپا

طبق اعلام گروه خودروسازی سایپا، برای جانبازان معززی که در اولویت نخست لیست ارسالی بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده اند، پیامک نخست ارسال شده است. طبق این پیامک، مشمولان می بایست برای تشکیل پروفایل و تکمیل اطلاعات شخصی به سایت شرکت به آدرس https://saipa.iranecar.com مراجعه کنند. 

گام دوم: دریافت پیش فاکتور از نمایندگی ها و مراجعه به بانک عامل

جانبازان عزیزی که اقدام به تکمیل اطلاعات خود کرده اند، پیامک دومی از سایپا دریافت می کنند تا طبق محتوای این پیامک برای دریافت پیش فاکتور به نمایندگی تعیین شده مراجعه کنند.

با توجه به اینکه بخشی از مبلغ خودرو در قالب تسهیلات ۲۵۰ میلیون تومانی تعیین شده، متقاضیان پس از دریافت پیش فاکتور باید به بانک های معرفی شده مراجعه کنند.

بانک های طرف قرارداد در این طرح

طبق تفاهم سه جانبه میان وزارت صمت، بنیاد شهید و امور ایثارگران و بانک های عامل، بانک های طرف قرارداد در این طرح بانک های ملی، تجارت، پارسیان، دی، شهر و صادرات هستند. 

جانبازان منتظر دریافت پیامک ازسوی سایپا باشند 

گروه خودروسازی سایپا اعلام کرده به منظور راهنمایی مشمولان این طرح مقرر شده که هر گونه اطلاع رسانی به جانبازان معزز از طریق پیامک بوده و مشمولان مرحله به مرحله از طریق پیامک از مرحله بعدی مطلع خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha