کد خبر 225814
۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴

پیگیری فرایند جذب ۱۶۰ متقاضی عضویت در هیئت‌های علمی دانشگاه‌های کشور در بنیاد نخبگان

پیگیری فرایند جذب ۱۶۰ متقاضی عضویت در هیئت‌های علمی دانشگاه‌های کشور در بنیاد نخبگان

عضو هیئت جذب نخبگان، از اخذ ۱۶۰ ردیف استخدامی در راستای تکمیل فرایند جذب متقاضیان عضویت به عنوان هیئت‌ علمی دانشگاه‌های کشور به همت دبیرخانه جذب بنیاد ملی نخبگان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، محمدعلی کی‌نژاد رییس هیات عالی جذب اعضای هیئت علمی شورای عالی انقلاب فرهنگی از تصویب طرح جذب اعضای هیات‌ علمی فناور در دانشگاه‌ها در این هیئت خبر داد.

عضو هیئت جذب نخبگان در همایش منطقه‌ای هیئت اجرایی جذب دانشگاه‌ها، موسسات و مراکز آموزش عالی شمال غرب کشور در دانشگاه صنعتی سهند، گفت: پس از بررسی و تصویب این مصوبه در شورای عالی انقلاب فرهنگی، دانشگاه‌ها می‌توانند هیات‌علمی فناور جذب کنند.

وی افزود: با اجرایی شدن این مصوبه اساتیدی که طرح فناورانه داشته باشند می‌توانند طرح خود را در دانشگاه اجرا کنند و ضمن کارآفرینی برای افراد تحصیل‌کرده موجب کسب درآمد برای دانشگاه‌ها شوند.

کی نژاد ادامه داد: ۱۶۰ عضو هیات‌ علمی مورد تایید بنیاد ملی نخبگان در دانشگاه‌های کشور جایابی شده اند و احکام آن‌ها صادر شده است.

وی تاکید کرد: تعداد ۳۶ نفر نیز در فراخوان امسال شرکت کرده‌اند که مراحل جذب این متقاضیان در حال انجام است و به‌ زودی در دانشگاه‌ها مشغول خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha