کد خبر 225807
۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸

«حیات» گزارش می‌دهد؛

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان

تیم فوتبال پرسپولیس تا ساعاتی دیگر به مصاف حریف تاجیکستانی خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر، عصب امروز و دیداری حساس به مصاف استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا خواهد رفت و در دوشنبه میهمان این تیم است. 

در این راستا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای چیدمان نفرات اصلی خودش به مشکل خورده است، چرا که علاوه بر مصدومیت چند بازیکن کلیدی، حالا تعدادی از نفرات این تیم هم دچار سرماخوردگی شده‌اند که این موضوع دست یحیی گل محمدی را در چینش نفرات اصلی بسته است. 

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس یکی از این نفراتی بود که سرما خورده بود و حالا از اردوی سرخپوشان خبر رسیده که او به بهبودی رسیده و در دیدار امروز سنگربان تیمش خواهد بود اما وضعیت دو بازیکن دیگر یعنی فرشاد فرجی و دانیال اسماعیلی‌فر همچنان نامشخص است.

محمدحسین کنعانی‌زادگان هم دیگر نفری است که گفته می‌شد سرما خورده اما ظاهراً او هم مثل بیرانوند به این دیدار خواهد رسید اما فرشاد فرجی و دانیال اسماعیلی‌فر شرایطی دارند که هنوز تکلیفشان مشخص نیست. 

به نظر می‌رسد پرسپولیس فردا با تو تغییر در ترکیب خود نسبت به بازی‌های قبل به میدان خواهد رفت و احتمال دارد مهدی ترابی فردا در ترکیب اصلی سرخ‌پوشان قرار بگیرد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس در بازی امروز:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، علی نعمتی، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، سعید صادقی، محمد عمری و شهاب زاهدی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha