کد خبر 225663
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲

فرماندار خوسف:

ایران تمام قد پای غزه ایستاده است

ایران تمام قد پای غزه ایستاده است

 فرماندار خوسف گفت: اتفاقات چند وقت اخیر که در فلسطین رخ می‌دهد یک درس بزرگ در حوزه شناخت دنیای غرب و جهانی که در آن زندگی میکنیم است.

به گزارش گروه استان‌های حیات، سید علی حسینی گفت: در دنیایی که برای نجات یک گربه تعدادی جمع می‌شوند و این موضوع در فضای مجازی به عنوان نمادی از از انسانیت و محبت به نمایش گذاشته می‌شود، که قطعاً در جای خود قابل تقدیر و مهم است، اما در همین دنیا روزانه صدها کودک کشته و خانواده های زیادی از بین میروند و خانه هایشان ویران میشود و هیچ اتفاقی هم نمی‌افتد و این در حالی است که تمام دنیا ادعای حقوق بشر و انسانیت دارند و به بهانه حقوق بشر بسیاری از کشور ها را تحریم کرده و به سلطه خود در آوردند و بسیاری از کشور هارا تحت فشار شدید سیاسی و اقتصادی قرار دادند و آغازگر بسیاری از جنگ ها بودند. 

وی ادامه داد: حال که عرصه جنگ خودشان است تمام قواعد اصلی حقوق بشر و دموکراسی را زیر پا گذاشته و از تخریب و کشتار بیرحمانه دست نمی‌ کشند. 

وی با بیان اینکه رژیم منحوس صهیونیستی سه ویژگی اصلی دارد گفت: یکی از ویژگی ها ظلم بی‌نهایت است که این رژیم به هر طریقی و در هر شرایطی از آن دست نمی‌کشد و به وحشیانه ترین حالت ممکن آن را ادامه داده، و برای خود هیچ محدودیتی قائل نیست. 

حسینی با اشاره به غاصب بودن این رژیم گفت: ذات این رژیم با دزدی و زورستانی سرشته شده است ، و با دروغ های فراوان از تصرف ارزش ها و افکار عمومی هم دریغ نمی‌کند.
وی اضهار داشت: آنهایی که تصور می‌کردند رژیم صهیونیستی به تعادل رسیده و برای حفظ حقوق بشر و وجه جهانی خود دست از بعضی از موضوعات میکشد ، حالا نشان داد که اینطور نیست و هیچ کشوری در اطراف این رژیم امنیت نخواهد داشت.

وی ادامه داد: سومین ویژگی خوی درندگی و گرگ صفتی این رژیم منحوس است و به هیچ چیز رحم نمی‌کند و دشمن انسانیت و تمام ارزش هایی که جامعه بشریت پذیرفته است .

حسینی در ادامه خاطر نشان کرد: ماجرای بیمارستان غزه نمایانگر خوی واقعی و گرگ منشی این رژیم بود که حتی از بیمارستانی که در آن کودکان و افراد بی‌دفاع حضور داشتند هم نگذشت و ما امیدواریم که هرچه زودتر این رژیم غاصب از صفحه روزگار محو شود. 

وی در ادامه گفت : در این دنیایی که بسیاری از افرادی که ادعا داشتند سکوت پیشه کردند ، و مردم دنیا پا به میدان گذاشتند، تنها کشوری که تمام قد پای غزه ماند ایران است و تمام کشور در تلاشند تا به گونه‌ای امداد رسانی چه در بعد سیاسی و چه در خصوص تجهیزات و موضوعات مرتبط به هلال احمر و کمک های انسانی را انجام دهند و پا به میدان گذاشته‌اند و این است تفاوت ایران و ایرانی بودن با کسانی که فقط ادعای حقوق بشر دارند و عملاً تمام رسانه ها را در اختیار گرفته‌اند و نمایش خودشان را مهم ترین نمایش دنیا می دانند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha