کد خبر 225662
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

معاون استاندار مرکزی:

دشمنان به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند

دشمنان به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: کاهش مشارکت در انتخابات از برنامه های دشمنان است چراکه کاهش مشارکت می تواند این فرصت را به آنها بدهد که بگویند مردم از انقلاب دور شده اند.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ بهنام نظری ۱۵ آبان در نشست مشترک اعضای هیئت های اجرایی مراکز حوزه های انتخابیه استان مرکزی اظهار کرد: دولت سیزدهم از ابتدا تا انتهای فرایند برگزاری انتخابات در کنار هیئت نظارت حضور دارد.

وی افزود: بررسی صلاحیت ها بر اساس قوانین تا به امروز به دقت انجام شده و تلاش می کنیم که این فرآیند به بهترین شکل ممکن با حفظ آبروی افراد انجام شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: دولت تنها برگزار کننده انتخابات است و در انتخابات از کسی جانب داری نخواهیم کرد. انتخابات مسیر را برای ما روشن کرده است.

نظری تاکید کرد: نمایندگان از بطن جامعه هستند و انتخابات را مردم برگزار می کنند. آنها هرکسی را که انتخاب کنند برای دولت قابل احترام است.

وی اضافه کرد: رعایت قانون و تحقق ۴ راهبرد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در دستور کار قرار دارد. بررسی صلاحیت ها بر اساس قانون انجام می شود تا انتخاباتی سالم و رقابتی را داشته باشیم.

نظری خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال این هستند که انتخابات را از پیش تعیین شده و فرمایشی القا کنند و در مدت ۴۴ سال گذشته نیز این رویکرد را چندین بار دنبال کرده اند.

وی افزود: کاهش مشارکت در انتخابات از برنامه های دشمنان است چراکه کاهش مشارکت می تواند این فرصت را به آنها بدهد که بگویند مردم از انقلاب دور شده اند اما حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان مشتی بر دهان آنها بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: هر تفکر و هر فردی که زیر چتر نظام بوده و رهبری را قبول دارد می تواند خود را در معرض انتخاب و رای مردم قرار دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha