کد خبر 225618
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷

توقیف خودروی ۸۰ میلیاردی قاچاق در تهران

توقیف خودروی ۸۰ میلیاردی قاچاق در تهران

رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از توقیف یکدستگاه خودروی تویوتای لندکروز قاچاق در پایتخت خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش خودروی کشف شده را بیش از ۸۰ میلیارد ریال اعلام کردند.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ سرهنگ مهدی افشاری روز دوشنبه اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی، مامورین پلیس امنیت اقتصادی موفق به کشف محل نگهداری خودوری قاچاق در محدوده بزرگراه تندگویان شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید یکدستگاه خودوری تویوتای لندکروز قاچاق از تعمیرگاهی در میدان فاطمی بسمت خارج تهران در حرکت است لذا مامورین این پلیس خودوری مذکور را در بزرگراه تندگویان قبل از آزادگان مشاهده و خودرو را متوقف می‌کنند.

سرهنگ افشاری ادامه داد: در بررسی مامورین پلیس مشخص شد هیچگونه اسناد و مدارک دال بر اصالت خودرو وجود نداشته که پس از بررسی دقیق تر مشخص شد شماره بدنه نصب شده در زیر شیشه جلو خودرو دست نویس بوده و شماره اصلی بدنه خودرو دارای دستور توقیف است.

این مقام انتظامی افزود: پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضایی معرفی شد.

وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جامعه انضباط اقتصادی را در پی دارد، از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha