کد خبر 225524
۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸

«حیات» گزارش می دهد؛

جزئیات خنثی سازی حمله پهپادی موساد به ایران

جزئیات خنثی سازی حمله پهپادی موساد به ایران

در عملیات مشترک وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران و طالبان، ۳مامور موساد با ملیت ایرانی در مناطق کوهستانی بین دو کشور دستگیر شدند.

به گزارش گروه سیاسی حیات، در عملیات مشترک وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران و طالبان، ۳مامور موساد با ملیت ایرانی در مناطق کوهستانی بین دو کشور دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا؛ این سه مأمور موساد قصد داشتند «پهپادهای انتحاری» از داخل مرز افغانستان به سمت مراکزی در ایران پرتاب کنند.

سه فرد دستگیر شده به زودی جهت بازجویی به ایران منتقل خواهند شد.

حزب‌الله لبنان، بعدازظهر امروز (یکشنبه)، نیز یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی را که در حال جاسوسی در حریم لبنان بود را سرنگون کرد.

سرلشکر سلامی درباره وضعیت سیاسی اجتماعی و اقتصادی رژیم صهیونیستی دز سخنرانی اخیر خود اظهار داشت: صهیونیست‌ها درگیر مشکلات عدیده‌ای هستند چشم‌اندازهایی از زوال آنها در حال مشاهده شدن است. لذا شروع به یاوه‌گویی‌های جدید نموده و فرماندهان ما را تهدید به ترور می‌کنند که باید خطاب به آن‌ها بگوییم: اگر ترورهای قبلی امنیت شما را بیشتر کرده است ادامه بدهید؛ ولی این را بدانید اگر فضای بین ما و شما امنیتی بشود دست ما بازتر خواهد شد و عمر شما کوتاه‌تر می‌شود.

 بر اساس این گزارش؛ رسانه های داخلی در ماه آگوست اعلام کرده بودند که اداره کل اطلاعات وزارت دفاع ایران توانسته است بزرگترین عملیات تروریستی موساد در خاک ایران را شناسایی و خنثی نماید به گفته این رسانه ها، وزارت دفاع ایران در طول چند ماه زنجیره ای از جاسوسان که قصد داشتند تجهیزات معیوب را برای استفاده در جدیدترین موشک های ایران وارد برنامه موشکی ایران کنند، را شناسایی و آنرا متلاشی کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha