کد خبر 225476
۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶

افشاریان از از ریاست کمیته داوران برکنار می‌شود؟

افشاریان از از ریاست کمیته داوران برکنار می‌شود؟

مدتی است که شایعاتی مبنی بر برکناری رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال مطرح شده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ وضعیت داوری در لیگ برتر فوتبال ایران با انتقادات زیادی روبروست و تقریباً همه باشگاه‌ها از اشتباهات تاثیرگذار داوری گلایه دارند و اشکال را متوجه ریاست کمیته داوران می‌دانند. در همین راستا مدتی است که شایعاتی مبنی بر احتمال برکناری خداداد افشاریان از ریاست کمیته داوران و جابجایی در این پست مطرح شده است که فدراسیون فوتبال تا به امروز واکنشی به این موضوع نداشت.

در همین راستا، احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه «راهکار فدراسیون فوتبال در قبال اشتباهات داوری در لیگ برتر چیست؟» و اینکه خیلی‌ها انتقادهایی به خداداد افشاریان دارند، گفت: اتفاقاتی که به آن اشاره کردید، اتفاقات محسوس و غیرقابل انکاری است و مورد انتقاد دوستان ما در فدراسیون فوتبال بوده و سازمان لیگ هم عکس‌العمل نشان داده است. آقای افشاریان هم از این شرایط ناراضی است. قرار است یک جلسه اضطراری با کمیته داوران برگزار شود و این موضوع یک آسیب‌شناسی جدی شود. بالاخره مواردی که باعث شده است این اتفاقات رخ دهد تا جذابیت و اعتبار فوتبال تحت‌الشعاع قرار بگیرد باید برطرف شود.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که «ممکن است افشاریان از سمت خود برکنار شود؟»، خاطر نشان کرد: نه، چنین چیزی در دستور کار نیست. بناست که آقای تاج با کمیته داوران درباره اشتباهات داوری صحبت و جلسه‌ای برگزار کند و هر جا که قرار باشد تقویت شود حتماً این اتفاق می‌افتد.

بدین ترتیب فدراسیون فوتبال شایعه برکناری افشاریان را تذکیب کرد و به نظر می‌رسد فعلاً وی در سمت خودش باقی خواهد ماند و باید دید راهکار فدراسیون برای برون رفت از مشکلات داوری چیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha