کد خبر 225430
۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸

اسماعیلی در گفتگو با «حیات» مطرح کرد؛ 

ابلاغ سلام رئیس جمهور به خانوده شهید محمدرضایی

ابلاغ سلام رئیس جمهور به خانوده شهید محمدرضایی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: در ادامه سفر بهادری جهرمی به استان قزوین سخنگوی دولت به منزل شهید حمید محمدرضایی از شهدای مدافع حرم، رفتند و با خانواده ایشان دیدار کردند و سلام رئیس جمهور را به ایشان رساندند. 

سمیه اسماعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در گفتگو با حیات؛ با اشاره به تکریم خانواده معزز شهدا گفت: در ادامه سفر بهادری جهرمی به استان قزوین، به منزل شهید حمید محمدرضایی از شهدای مدافع حرم، رفتند و با خانواده ایشان دیدار کردند و سلام و تحیت رئیس جمهور را به ایشان رساندند و از دغدغه های دولت سیزدهم و به خصوص رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران رسیدگی به نیازهای خانواده های معزز شهدا و خانواده ایثارگران است. 

ابلاغ سلام رئیس جمهور به خانوده شهید محمدرضایی

مدیر کل بنیاد شهید افزود: شهید حمید محمدرضایی از جانبازان دفاع مقدس بودند که در سوریه حاضر شدند و ۴ سال مفقود الاثر بودند و پیکرشان در سال ۹۷ تفحص و به ایران بازگشت داده شد. 

سمیه اسماعیلی در پایان، خاطره ای را به نقل از دختر شهید محمدرضایی عنوان کردند: هنوز پیکر پدر، تفحص نشده بود که با خانواده به دیدار حضرت آقا رفتیم دقیقا شهادت خانم فاطمه زهرا (س) بود و از آقا خواستم که دعا کنند هر چه زودتر پیکر پدر عزیزم پیدا شود و حضرت آقا با ایمان و اطمینان فرمودند: نگران نباشید بزودی خواسته قلبی تان برآورده می شود. دقیقا  همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر پدرم به وطن بازگشت. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha