کد خبر 225271
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳

نماینده ولی فقیه در سپاه:

شعار "مرگ بر آمریکا" منطبق با قرآن است

شعار "مرگ بر آمریکا" منطبق با قرآن است

 نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شعار "مرگ بر آمریکا و اسراییل" و استکبارستیزی ما، یک عمل تعصبی و احساساتی نیست بلکه منطبق با قرآن کریم و ولایت ائمه اطهار (ع) است.

به گزارش گروه استانی حیات؛ حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی روز شنبه در گردهمایی راهپیمایی ۱۳ آبان در مشهد افزود: تا کفر به طاغوت نباشد ایمان به خدا صدق نمی‌کند و مومن بودن به برائت از استکبار و دشمنی با آن است.

وی ادامه داد: بزرگترین جلوه زندگی اولیای الهی، پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) مبارزه با طاغوت و استکبارستیزی بوده است. امسال علاوه بر سه مناسبت تاریخی و مهم ۱۳ آبان که باعث نام‌گذاری این یوم الله شد یک مناسبت زنده هم داریم که مصادف با آغاز پنجمین هفته عملیات بزرگ "طوفان الاقصی" است که هیچ چیزی برای آمریکا و اسراییل نگذاشت.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سران استکبار تا دیدند پس از عملیات طوفان الاقصی نابودی اسراییل قطعی است هر چه داشتند و توانستند به این رژیم دادند تا نابود نشود.

حاجی صادقی افزود:عملیات طوفان الاقصی سرازیری سقوط رژیم صهیونیستی را شدت بخشید و این که اسراییل به کشتار غیرنظامیان و زنان و کودکان روی آورده نشانگر ذلت این رژیم اشغالگر و ناتوانی آنها در برابر رزمندگان اسلام است.

وی با بیان این که این عملیات، واکنشی به جنایات اسراییل بود ادامه داد: اسراییل می خواست مسجد الاقصی را تخریب کند و میلیونها یهودی دیگر را به فلسطین بیاورد، آنها می‌خواستند با عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی کار فلسطین را یکسره و آن را از قاموس مسلمانان حذف کنند اما با این عملیات به جا و به موقع همه توطئه دشمنان خنثی شد و جریان عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را به یک افسانه تبدیل کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: گفتمان مقاومت و استکبارستیزی جهانی شده است و امروز فریاد همه دنیا "مرگ بر آمریکا" است و هسته‌های حزب الله و بیداری اسلامی فرهنگ استکبارستیزی را جهانی کرده اند.

حاجی صادقی افزود: دشمنان ۴۵ سال است که فتنه انگیزی می‌کنند اما با کمک عنایات الهی، رهنمودهای رهبران انقلاب و حضور مردم همه توطئه ها به فرصت تبدیل شده و انقلاب اسلامی متوقف نشده و با وجود همه فراز و نشیبها به دنیا صادر شده است.

وی اضافه کرد: اگر می خواهیم در جبهه پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) باشیم قبل از دفاع از مظلوم باید در مقابله با کفار شدت عمل داشته باشیم و با تمام وجود "مرگ بر آمریکا" را فریاد می‌زنیم تا استکبار بداند این ملت تا نابودی آمریکا که ریشه اسراییل است و نابودی دیگر مستکبران عالم، خسته و فرسوده و متوقف نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: از همسایگان می‌خواهیم نفت و گاز را به روی این رژیم غاصب ببندند چون این رژیم اگر از سوی کشورهای اسلامی تحریم شود یک روز هم دوام نخواهد آورد.

حاجی صادقی با اشاره به سخنان دیروز سید حسن نصرالله افزود: سخنان دبیرکل جنبش حزب الله، از همیشه انقلابی‌تر و استکبارستیزتر بود و دشمنان می‌دانند آنچه این فرمانده خط مقدم جبهه گفت واقعیت و حقیقت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha