کد خبر 225255
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲

تشییع پیکر شهید مدافع امنیت در گناباد

تشییع پیکر شهید مدافع امنیت در گناباد

پیکر مطهر شهید «علی قربانی ریابی» که در حمله تروریستی شهرستان «بمپور» در استان سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد بر دستان مردم زادگاهش در شهرستان گناباد استان خراسان رضوی تشییع و در گلزار شهدای روستای ریاب این شهر به خاک سپرده شد.

 به گزارش گروه استانی حیات؛ مراسم تشییع پیکر شهید علی قربانی ریابی از ساعت ۹ امروز شنبه ۱۳ آبان ماه با حضور اقشار مختلف مردم، مسؤولان و و خانواده این شهید والامقام برگزار شد.
یکی از دانش آموزان دختر شرکت کننده در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان ماه و تشییع شهید مدافع امنیت به خبرنگار فارس گفت: دشمنان این مرز و بوم بدانند ما دانش آموزان نسل چهارم انقلاب امروز با این شهید عهد می‌بندیم که به آرمان های انقلاب پایبندیم و تا آخرین لحظه از مظلومان عالم دفاع می کنیم.

یکی دیگر از شرکت کنندگان نیز گفت: گناباد میراث دار خون شهید کامیاب و شهید غیور اصلی است و شهرمان امسال در سیزده آبان ماه و مبارزه با استکبار جهانی سند زنده ای دارد و آن سند شهید علی قربانی است.

استوار یکم «علی قربانی ریابی» پانزدهم آذر ۱۳۷۹ در شهرستان گناباد متولد شد. وی سرانجام شامگاه چهارشنبه ۱۰ آبان در حمله تروریستی اشرار مسلح به واحدهای گشت کلانتری ۱۲ محمدان شهرستان بمپور استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha