کد خبر 225221
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳

«حیات» گزارش می‌دهد؛

تیم منتخب هفته نهم لیگ برتر

تیم منتخب هفته نهم لیگ برتر

هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با انجام 8 بازی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با انجام 8 بازی در دو روز مختلف پیگیری شد و به پایان رسید. تیم‌های مدعی استقلال و پرسپولیس مقابل صنعت نفت و شمس آذر تن به تساوی پر گل دادند و سپاهان هم در نتیجه‌ای غجیب مقابل ملوان تن به شکست سه بر دو داد.

بهترین نتیجه این هفته را تراکتور کسب کرد که سه بر صفر از سد نساجی رحمتی گذشت که این روزها روی ریل نتایج ضعیف افتاده است. آلومینیوم برابر ذوب آهن و استقلال خوزستان برابر گل گهر به تساوی یک - یک رضایت دادند و هوادار و پیکان هم بدون گل به رقابت خود پایان دادند. تیم منتخب هفته نهم لیگ برتر به شرح زیر است:

دروازه‌بان: حسین پورحمیدی (تراکتور)

گلر تیم فوتبال تراکتور یک کلین شیت خوب مقابل نساجی کسب کرد. اگرچه نتیجه بازی یک طرفه بود ولی نساجی موقعیت‌های خوبی روی دروازه تراکتور خلق کرد که در چند مورد پورحمیدی ناجی دروازه تیمش شد و در این برد مهم و با ارزش در کنار سایر بازیکنان تیمش سهیم بود.

مدافع: حسین سنگرگیر (صنعت نفت)

یکی از تیم‌های خوب هفته نهم لیگ برتر صنعت نفت بود که برابر پرسپولیس نتیجه خیلی خوبی کسب کرد. این تیم شایسته داشتن نمایندگان بیشتری در تیم منتخب بود ولی مدافع این تیم که با پاس فوق العاده خودش یکی از گل‌های تیم را رقم زد نماینده این تیم خوب در بین برترین‌هاست.

مدافع: شجاع خلیل زاده (تراکتور)

مدافع با تجربه تراکتور روز خوبی در ترکیب این تیم داشت و بازی خوب خودش که به ثبت یک کلین شیت منجر شد را با زدن یک گل تکمیل کرد تا یکی از برترین‌های تراکتور در این هفته و یکی از نفرات تیم منتخب ما باشد. او یک لیدر در قلب خط دفاعی تراکتور است که گزینه مسافرت به قطر همراه تیم ملی محسوب می‌شود.

مدافع: گئورگی گولسیانی (پرسپولیس)

در شرایط مصدومیت پورعلی‌گنجی بازهم گولسیانی به ترکیب اصلی پرسپولیس راه پیدا کرده و فرصت این را دارد تا در کنار عملکرد دفاعی خوب، در ضربات پنالتی گزینه مطمئنی برای سرخپوشان باشد. گولسیانی یکی از دو گل بازی با صنعت نفت را زد تا مانع شکست تیمش شود. او روی گل‌های خورده هم مقصر نبود.

مدافع: کوین یامگا (استقلال)

مدافع راست استقلال روز خوبی در ترکیب این تیم داشت و هم در دفاع کم اشتباه ظاهر شد و هم نفوذهای خوبی داشت که باعث شد موقعیت‌هایی روی دروازه شمس آذر خلق شود که به خوبی از سوی مهاجمان مورد استفاده قرار نگرفت. در روزی که استقلال خوب نبود یامگا توانست نمایش خوبی ارائه دهد.

هافبک دفاعی: محمد خدابنده لو (مس رفسنجان)

هافبک جوان و خلاق مسی‌ها روز خوبی در ترکیب این تیم داشت و به عنوان یک هافبک توانست در طراحی حملات این تیم نقش مهمی ایفا کند و در روز خوب مس مقابل فولاد با زدن یکی از سه گل تیمش نقش خودش را هم در این برتری ایفا کرد.

هافبک هجومی: سهیل فداکار (ملوان)

فداکار که در نیمه دوم وارد زمین شد، حضوری فعالانه در حملات قوهای سپید داشت و با سرعت خود کار ضد حملات ملوان مقابل سپاهان را به خوبی پیش می‌برد، اما در نهایت چیزی که باعث شد تا او به تیم هفته برسد، گلی است که با چاشنی خوش‌شانسی به ثمر رسید و سه امتیاز را به تیمش رساند و یک بازی خوب دیگر از او در ذهن هوادارانشان بر جای گذاشت.

هافبک هجومی: گوستاوو واگنین (تراکتور)

هافبک تیم فوتبال تراکتور در روز خوب این تیم مقابل نساجی عملکرد قابل قبولی داشت و با زدن یک گل در پیروزی پر گل این هفته سرخپوشان تبریزی نقش خودش را به خوبی ایفا کرد و در بین نفرات برتر هفته قرار گرفت.

مهاجم: رضا اسدی (سپاهان)

مهاجم تیم فوتبال سپاهان در روز بد این تیم و شکستی که مقابل ملوان متحمل شدند یک گل زد و یک موقعیت خوب دیگر هم داشت که می‌توانست مانع شکست تیمش شود ولی با بدشانسی تبدیل به گل نشد.

مهاجم: رضا جعفری (ملوان)

زدن دو گل به سپاهان به تنهایی دلیل کافی برای حضور در تیم منتخب هفته و حتی لقب بهترین بازیکن هفته برای رضا جعفری است.

مهاجم: لوسیانو پریرا (مس رفسنجان)

سن و سال روی شیمبا تاثیری ندارد و همچنان تشنه گل زنی است و این را با زدن دو گل به فولاد، تیم سابقش نشان داد.

تیم منتخب هفته نهم لیگ برتر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha