کد خبر 225191
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳

امروز همه فریاد می‌شویم

امروز همه فریاد می‌شویم

امروز خیابان‌های شهر همه بر سر رژیم کودک‌کش صهیونیستی که پس از تحقیرشدن در عملیات الاقصی با قساوت هر چه تمام‌تر، حملات وحشیانه و جنون‌آمیز را به مناطق غیر نظامی و بیمارستان‌ها خود را گسترش داده، فریاد می‌شوند.

به گزارش گروه استانی حیات؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام در فراخوانی اعلام کرد: گرامیداشت یاد و خاطره دانش‌آموزان و دانشجویان شهید و غیوری که به تأسی از رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) این روز را به یکی از مهم‌ترین روزهای عزت، سربلندی و پایداری در مقابل استکبار تبدیل کردند و هم اینک اقتدار عظیم حاصل از همان گفتمان استکبارستیزی و منطق مقاومت، معادلات منطقه و جهان را تغییر داده و مانع یکه‌تازی آمریکای جنایتکار در منطقه راهبردی غرب آسیا شده است.

در ادامه این فراخوان آمده است: اینک که ولیده نامشروع آمریکا، رژیم کودک‌کش صهیونیستی با تحمل شکست سنگین از رزمندگان فلسطینی تحقیر شده و با قساوت هر چه تمام‌تر، حملات وحشیانه و جنون‌آمیز را به مناطق غیر نظامی و بیمارستان‌ها توسعه داده و با زیر پا گذاشتن همه قوانین و حقوق بین‌المللی و با به کارگیری انواع سلاح‌های غیر متعارف سعی در ترمیم آبروی از دست رفته خویش دارد. غزۀ قهرمان با قدرت سلاح ایمان و مقاومت، حلاوت و شیرینی و پیروزی و ظفرمندی را با عملیات ترکیبی طوفان الاقصی رقم زده و با تازیانه الهی، ضربه غیر قابل ترمیم بر چهره سیاه و متعفن رژیم ضد انسانی و نژادپرست صهیونیستی و نظام‌های فکری زاینده آن وارد و در عرصه افکار عمومی جهان بی‌آبرو ساخته است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ضمن محکومیت جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی با همدستی آمریکای جنایتکار از اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه استان دعوت می‌نماید تا با حضور حماسی و شکوهمند در راهپیمایی یوم الله ١٣ آبان، حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب اسلامی و گروه‌های مقاومت فلسطینی اعلام و همراهی و همدردی خویش با ملت مقاوم و مظلوم غزه را اعلام نمایند.

 حجت‌الاسلام و المسلمین «الله‌نور کریمی‌تبار» امام جمعه ایلام نیز در این باره طی پیامی اظهار کرد: امروز شاهد افول و کاهش قدرت نظام سلطه هستیم که از نتایج شعار "مرگ بر آمریکا" است و همواره باید با نظام استکباری تا رسیدن به پیروزی نهایی مقابله و مبارزه کرد.

وی با اشاره به نسل کشی رژیم صهیونیستی با حمایت‌های آمریکا، گفت: ملت ایران به ویژه نسل جوان با حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی یوم الله ١٣ آبان بار دیگر انزجار خود از سیاست های خصمانه استکبار جهانی بر ضد ملت ها را اعلام خواهند کرد.

امام جمعه ایلام روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را فرصتی مناسب برای تبیین جنایات آمریکا و صهیونیست بین‌الملل و افزایش آگاهی بخشی و دشمن شناسی دانست و بر ضرورت فراهم آوردن زمینه لازم جهت حضور گسترده و تماشایی مردم در این مراسم تأکید کرد.

«حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام نیز در پیامی اظهار کرد: در تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی لحظات و ایامی وجود دارد که از فرازهای غرورآفرین یک ملت محسوب می‌شوند، یکی از آن روزهای غرورانگیز یوم‌الله ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است.

در ادامه این پیام آمده است: روز دانش‌آموز یکی از صحنه‌های مهم انقلاب اسلامی است که بلوغ فکری و عقلانی کوچک مردان بزرگی را به تصویر می‌کشد که با فریاد حق‌طلبی و ظلم‌ستیزی نقش ماندگاری در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی داشتند و امروز در حالی‌که دشمن با جنگ نرم نقشه‌های شومی برای قشر جوان و نوجوان ما کشیده است اما به فضل الهی دانش‌آموزان بیدار و آگاه ما هم‌چون دوران طلایی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس کوبنده‌ترین پاسخ‌ها را بر سینه‌ی آن‌ها خواهند کوبید. 

بهرام‌نیا در پایان این پیام آورده است: ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز، از آحاد مردم مومن و انقلابی استان ایلام برای حضور گسترده در مراسم یوم الله سیزدهم آبان و محکومیت جنایات رژیم کودکش اسرائیل و استکبار جهانی در نسل کشی مردم مظلوم غزه دعوت می‌کنم و روز دانش آموز را به همه‌ی دانش‌آموزان در استان ایلام تبریک می‌گویم و  امیدوارم با استعانت از الطاف الهی، تحت توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) در آینده‌ای نزدیک شاهد فروپاشی استکبار جهانی و رهایی مظلومان از چنگال مستکبران عالم باشیم.

 مراسم راهپیمایی ١٣ آبان با شعار محوری  نظم نو جهانی با نسل آرمانی در مرکز استان ساعت ١٠ از میدان ٢٢ بهمن، خیابان آیت الله حیدری، چهارراه رسالت، میدان کشوری، بلوار آزادی، چهارراه مادر تا مصلی بزرگ امام خمینی (ره) ایلام برگزار خواهد شد و  سخنران این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین «علی رضایی»، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha