کد خبر 225107
۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱

پیگیری ویژه وزیر ارشاد از رییس‌جمهور برای پروژه فرهنگی بیرجند

پیگیری ویژه وزیر ارشاد از رییس‌جمهور برای پروژه فرهنگی بیرجند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قول پیگیری ویژه از رییس‌جمهور برای گرفتن مصوبه و اختصاص اعتبار به پروژه تالار فرهنگی بیرجند را داد.

به گزارش گروه استانی حیات؛ محمدمهدی اسماعیلی، امروز جمعه ۱۲ آبان، در جمع خبرنگاران در مراسم بازدید از تالار بزرگ شهر بیرجند اظهار کرد: این پروژه جزو پروژه‌های میراث و قدیمی در استان بوده که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: چون این پروژه تاکنون کمتر از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته جزو اولویت‌های دولت سیزدهم قرار نگرفته است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه این پروژه جزو نیاز استان در حوزه فرهنگ و هنر بوده و سرمایه ملی است، یادآور شد: باید با استاندار در مورد این پروژه فکری شود و نیاز بوده که به سرانجام برسد چون این مقداری که ساخته شده نیز از بین رفته است.

اسماعیلی گفت: منابعی در خصوص ساخت زیرساخت فرهنگی و هنری به استان اختصاص داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید از منابعی که وجود دارد این پروژه ملی در استان آغاز شود، افزود: در این هفته مصوبه‌ای از دولت برای آن گرفته خواهد شد و به صورت ویژه با رئیس‌جمهور این پروژه را پیگیری می‌کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: امید است بتوانیم این پروژه را جزو پروژه‌های در دست اقدام فرهنگی و هنری کشور قرار داده و اعتبار خوبی برای آن اختصاص تا کار اجرایی آن دوباره آغاز شود و ظرف دو ساله به نتیجه برسد.

اسماعیلی تصریح کرد: در استان فضای رونق و کار و تلاش در بخش‌های دیگر وجود دارد و در حوزه فرهنگ و هنر نیز خراسان جنوبی استان اصیلی بوده و در این سفر بازدید از طرح‌هایی که در این حوزه وجود دارد خواهیم داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha