کد خبر 225048
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵

افتتاح ۱۲ پروژه سلامت کردستان به ارزش بیش از ۱۹۰ میلیارد تومان

افتتاح ۱۲ پروژه سلامت کردستان به ارزش بیش از ۱۹۰ میلیارد تومان

وزیر بهداشت همزمان با دومین سفر استانی رییس جمهور به استان کردستان و به منظور افتتاح و بازدید از پروژه ها و مراکز بهداشتی و درمانی این استان، وارد سنندج شد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، در سفر دکتر عین اللهی به کردستان، ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در شهرهای مختلف این استان به ارزش بیش از ۱۹۰ میلیارد تومان افتتاح می شود.
 
راه اندازی آنژیوگرافی دوم و بخش توموتراپی بیمارستان توحید سنندج، توسعه اتاق های عمل و راه اندازی بخش MRI بیمارستان شهید بهشتی قروه و افتتاح چندین باب خانه بهداشت، پایگاه سلامت، مرکز جامع سلامت و آزمایشگاه از پروژه هایی است که در این سفر مورد بهره برداری قرار می گیرد.
 
بازدید از بیمارستان شهدای دهگلان، پردیس و پروژه های ساخت دانشکده ها و مراکز آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان و همچنین نشست هیات رییسه این دانشگاه با وزیر و معاونین وزارت بهداشت به منظور بررسی توانمندی ها و مشکلات سلامت این استان از دیگر برنامه های این سفر دو روزه است. 
 
وزیر بهداشت فردا نیز در جلسه شورای اداری استان با حضور رییس جمهور شرکت و مهمترین پیشرفت ها و مشکلات حوزه سلامت کردستان را مطرح می کند. 
 
در این سفر معاونین درمان، آموزشی، بهداشت، تحقیقات و فناوری، توسعه مدیریت و منابع، پرستاری و فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و همچنین معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو، حضور دارند و از امکانات و ظرفیت های سلامت شهرستان های این استان، بازدید می کنند.
 
گفتنی است از روز گذشته میز ارتباطات مردمی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با حضور دکتر عبادی، معاون پرستاری و نمایندگانی از معاونت های مختلف وزارت بهداشت آغاز شده و طی امروز و فردا نیز علاوه بر وی، با حضور دکتر شیراوژن، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت فعال است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha