کد خبر 225015
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸

سرلشکر سلامی:

جهان بیش از هر زمان دیگری علیه آمریکا متحد است

جهان بیش از هر زمان دیگری علیه آمریکا متحد است

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه اکنون مشعل‌های جهاد برافروخته است، گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری جهان علیه آمریکا متحد است و ماهیت خونبار سیاست‌های آمریکا در عالم خودنمایی می‌کند.

به گزارش گروه استانی حیات؛ سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی صبح امروز در گردهمایی ائمه جماعت و فرماندهان پایگاه‌های بسیج تهران بزرگ که در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: مسجد محراب جنگ با شیاطین است از این جهت شیطان در این اجتماع نفوذی ندارد چون مردان و زنانی در اینجا هستند که پاک و مطهرند.

وی گفت: این یک فرصت مغتنم است که ما در میان اصحاب با وفای ولی امر و صاحبان ایمان مستحکم توفیق حضور پیدا کرده‌ایم.

فرمانده کل سپاه افزود: رهبر عزیز ما دیروز در گفتگو با جمعی از دانش آموزان این سرزمین از یک تاریخ غم انگیز پرده برداشتند و واقعیتهای دردناک سلطه استعماری آمریکا و انگلیس بر سرزمین عزیزمان ایران را پیش از انقلاب اسلامی برای نوجوانان تبیین فرمودند.

سرلشکر سلامی بیان کرد: امروز دشمنان اسلام و ایران تلاش گسترده‌ای برای تسخیر قلبها و ذهن‌های جوانان ما انجام می‌دهند و ما امروز با تلاش رسانه‌ای سنگین برای ایجاد اتصال ذهن جوانان با تاریخ پر از مکر دوران سیاه سلطه آمریکا مواجه هستیم.

وی ادامه داد: آمریکا و انگلیس و صهیونیسم سه ضلع یک واقعیت تلخ و بخشهای جدایی ناپذیری از یک توطئه و خباثت آشکار هستند، اینها تنها در سه جغرافیای جدا و منفصل و با سیاستهای متصل به یکدیگر عمل می‌کنند.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: از صد سال پیش به این طرف تا لحظه طلوع خورشید انقلاب، ملت و کشور ایران تحت تاثیر تمایلات استعماری و حضور مستقیم و مداخلات آشکار و سلب قدرت ملت از تعیین حاکمیت بوده است. از زمانیکه نفت کشف شد و موقعیت جغرافیایی جهان اسلام در جغرافیای سیاسی جهان با یک جهش فوق العاده روبرو شد، آمریکا و انگلیس سرزمینهای اسلامی را تحت سیطره مستقیم خود قرار دادند و به غارت هویت مادی و معنوی ملتها پرداختند.

سرلشکر سلامی عنوان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری جهان علیه آمریکا متحد است و بیش از هر زمان دیگری ماهیت خونبار سیاستهای آمریکا در عالم خودنمایی می‌کند. اولین لازمه جهاد حب و بغض است و این رکن را آمریکا و همپیمانانش در دل مسلمانان کاشتند. دشمنان در غزه هرگز پیروز ‌نمی‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha