کد خبر 225012
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵

شماتیک اختصاصی «حیات»:

ترکیب احتمالی استقلال مقابل شمس آذر

ترکیب احتمالی استقلال مقابل شمس آذر

استقلال در قزوین امروز میهمان تیم فوتبال شمس آذر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ تیم فوتبال استقلال عصر امروز و از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین میهمان تیم شمس آذر خواهد بود تا دیدار هفته نهم خودش را برابر این تیم تازه لیگ برتری شده برگزار کند. استقلالی‌ها که به واسطه توقف سایر رقبا در هفته گذشته توانستند صدر جدول را به خود اختصاص دهند به دنبال حفظ این جایگاه نیاز به هر سه امتیاز این دیدار خارج از خانه دارند.

شاگردان جواد نکونام امروز هم احتمالا با ترکیب و سیستمی مشابه با بازی آلومینیوم به مصاف حریف خود خواهند رفت. جایی که جواد نکونام ترجیح داده برای پوشش عمق خط دفاعی تیمش تغییر سیستم داده و با سه دفاع میانی به میدان برود. در این شرایط وقتی محمدحسین مرادمند به دلیل اخراج در بازی قبل محروم است، آرمین سهرابیان، ایمان سلیمی و روزبه چشمی سه گزینه در دسترس سرمبی استقلال برای خط دفاعی خواهد بود که این نفرات به حسین حسینی که گلر و کاپیتان استقلال در بازی است در بسته نگه داشتن دروازه کمک می‌کنند.

در این سیستم استقلال دو وینگ بک خواهد داشت که در طرفین به میدان خواهند رفت. ابوالفضل جلالی در سمت چپ میدان و کوین یامگا در سمت راست این مسئولیت را بر عهده خواهند داشت.

مهدی مهدی پور قرار است نقش هافبک دفاعی را در ترکیب استقلال بازی کند و یک خط جلوتر دو بازیکن بازیساز و هجومی استقلال در خط میانی خواهند بود تا به خط حمله در طراحی حملات کمک کنند. در نوک حمله هم در این سیستم استقلال دو مهاجم خواهد داشت. آرمان رمضانی به عنوان مهاجم نوک بازی خواهد کرد و یک خط عقب‌تر از او این مهرداد محمدی است که به عنوان مهاجم سایه ایفای نقش می‌کند.

سیدحسین حسینی، ایمان سلیمی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، کوین یامگا، ابوالفضل جلالی، مهدی مهدی پور، سعید مهری، آرش رضاوند، مهرداد محمدی، آرمان رمضانی

ترکیب احتمالی استقلال مقابل شمس آذر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha