کد خبر 224986
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸

صادق ورمزیار در گفتگو با «حیات»:

استقلال می‌تواند مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر باشد اگر...

استقلال می‌تواند مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر باشد اگر...

پیشکسوت استقلال عقیده دارد این تیم با پوشاندن برخی نقاط ضعفش می‌تواند مدعی اصلی قهرمانی لیگ باشد.

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص تقابل استقلال و آلومینیوم در هفته هشتم لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به جنس بازی آلومینیوم و مدل بازی بسته و فیزیکی که ارائه می‌دهند مشخص است که گلزنی به آنها کار دشواری است و این را در بازی‌های مختلف خصوصاً مقابل تیم‌های مدعی می‌توانید ببینید. آلومینیوم واقعاً نمایش خوبی جلوی استقلال داشت و استقلال هم تغییراتی در ترکیب اصلی خودش داشت که باعث شد از دروازه حریف دور شود و نتواند موقعیت‌های زیادی ایجاد کند. به نظرم تمرکز استقلال باید از اول روی بردن بازی به کنارها و ارسال از جناحین می‌بود. همان روشی که روی آن به گل رسیدند و زیاد این راه را برای رسیدن به دروازه آلومینیوم امتحان نکردند.

وی در مورد کیفیت بازی گوستاوو بلانکو هم توضیح داد: چیزی که من از بازی او دیدم این بود که بازیکن مستعدی نشان داده است و پا به توپ خوبی دارد ولی کمی از آمادگی بدنی و کمی هم از هماهنگی تیمی به دور است و رفته رفته می‌تواند بهتر شود. فکر می‌کنم بازیکن با کیفیتی باشد و در ادامه مسیر به استقلال بتواند کمک کند. فعلاً نباید او را زیر ذره بین برد و تحت فشار قرار داد. جواد نکونام بلد است چه زمان و چطور از بازیکنانش بازی بگیرد.

پیشکسوت استقلال در مورد تقابل هفته نهم مقابل شمس آذر عنوان داشت: مطمئنا استقلال بازی سختی در پیش خواهد داشت. سعید دقیقی تیم خوبی ساخته که بازیکنان کم نام و نشان ولی با کیفیت و یک دست در آن بازی می‌کنند. دست کم گرفتن آنها می‌تواند تبعات سنگینی برای استقلال داشته باشد. به نظرم با اضافه شدن زبیر نیک نفس به خط هافبک و جلوتر بازی کردن رضاوند استقلال می‌تواند حملات زیادی طراحی کند. مهرداد محمدی هم می‌تواند به عنوان یک وینگر نقش کلیدی ایفا کند و به نظرم هنوز از ظرفیت‌های بازی او به طور کامل در استقلال استفاده نشده است.

وی در پایان یادآور شد: استقلال هنوز نقاط ضعفی در برخی نقاط دارد که بخشی از آنها به دلیل تعطیلی مداوم لیگ برتر و وقفه‌ای که در ریتم این تیم در شرایط بازی رخ داده وجود دارد و اگر لیگ روی روال خودش بیافتد تیم بهتر و بهتر خواهد شد. در برخی پست‌ها هم نیاز است تیم در نیم فصل تقویت شود و در کل با پوشاندن برخی نقاط ضعف این تیم می‌تواند حتی در این لیگ دشوار مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha