کد خبر 224989
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲

زارع نژاد در گفتگو با «حیات»:

پیگیری حقوق مکتسبه ایثارگران اولویت بنیاد شهید است

پیگیری حقوق مکتسبه ایثارگران اولویت بنیاد شهید است

مدیرکل دفتر ریاست، روابط‌عمومی‌ و امور بین‌الملل بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اجرای قوانین و مقرراتی که مربوط به سالهای قبل است و تبدیل به حقوق مکتسبه ایثارگران شده است در راس پیگیری و اجرای کامل این قوانین در بنیاد قرار دارد.

عباس زارع نژاد، مدیرکل دفتر ریاست، روابط‌عمومی‌ و امور بین‌الملل بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با حیات در خصوص احکام مرتبط با ایثارگران در برنامه هفتم توسعه با بیان اینکه همواره یکی از مهمترین دغدغه های بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت سیزدهم، پیگیری مطالبات جامعه معزز ایثارگری است، گفت: اجرای قوانین و مقرراتی که مربوط به سالهای قبل است و تبدیل به حقوق مکتسبه ایثارگران شده است در راس پیگیری و اجرای کامل این قوانین در بنیاد قرار دارد.

وی تاکید کرد: به همین منظور از پاییز سال گذشته که احکام پیشنهادی بنیاد به سازمان برنامه و بودجه ارسال شد به تنفیذ احکام ایثارگران از برنامه ششم به برنامه هفتم نیز تاکید شد

مدیرکل دفتر ریاست، روابط‌عمومی‌ و امور بین‌الملل بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: بنیاد تاکید جدی بر احقاق حقوق برقرارشده ایثارگران دارد و معتقد است که آنچه در برنامه ششم اجرائی شده است را نمی توان در برنامه هفتم نادیده گرفت.

وی در خصوص تصویب احکام جدید گفت: اگر قرار است حکم جدید تصویب شود لازم است منابع آن نیز لحاظ گردد.

زارع نژاد یادآور شد: در این موضوع خاص نیز همواره تاکید بر این بوده که اعتبارات لازم تامین شود تا به سرنوشت برخی قوانین که به واسطه دیده نشدن منابع مغفول ماند، دچار نشود.

وی تاکید کرد: آنچه در تدوین برنامه هفتم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران از طرف بنیاد شهید پیشنهاد شد دقیقاً مبتنی بر تجارب گذشته و پرهیز از تصویب قوانین بدون پشتوانه بودجه ای و تأکید بر دائمی شدن قوانین مرتبط با ایثارگران به صورت جداگانه بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 285
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ستار مهدی زاده IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    0 0
    از پیشنهادتان به خطر ایثارگران عزیز تشکر می کنم