کد خبر 224678
۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸

وزیر کشور در گفتگو با «حیات»؛

مردم در انتخابات سرنوشت سازند/ داوطلبین فضای رقابتی و اخلاقی مناسبی را ایجاد کنند

مردم در انتخابات سرنوشت سازند/ داوطلبین فضای رقابتی و اخلاقی مناسبی را ایجاد کنند

وحیدی با اشاره به اینکه مردم با انتخابی درست سرنوشتشان را می سازند، گفت: توصیه من برای داوطلبینی که بعد از تایید نهایی وارد صحنه رقابت می شوند این است که؛ با رعایت فضای اخلاقی مناسب، فضای رقابتی خوب و سالمی را ایجاد کنند.

احمد وحیدی وزیر کشور در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات با اشاره به ثبت نام و روند بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: بعد از به اتمام رسیدن ثبت نام نهایی، مراحل بعدی آغاز می شود؛ در مراحل بعد، اسامی داوطلبین نهایی به دستگاه های نظارتی ارسال می شود که بعد از اخذ نظر دستگاههایی که قانون مشخص کرده است، اسامی مورد تایید اعلام و سپس افرادی که می توانند نظر مثبت هیات های نظارت را دریافت کنند وارد موضوع هیات های اجرایی می شوند.

وی افزود: داوطلبینی که صلاحیت آنها مورد تایید نهایی هیات های اجرایی قرار گیرد، به عنوان داوطلب قطعی وارد صحنه رقابت می شوند.

وزیر کشور با اشاره به وظایفی که در خصوص انتخابات بر عهده مردم است، گفت: در این موضوع بزرگ ملی آنچه که وظیفه مردم است حضور یکپارچه و حماسی برای انتخاب سرنوشتی روشن است.

وحیدی گفت: توصیه من برای داوطلبینی که بعد از تایید نهایی وارد صحنه رقابت می شوند این است که؛ با رعایت فضای اخلاقی مناسب، فضای رقابتی خوب و سالمی را ایجاد کنند.

وی نسبت به این موضوع بزرگ ملی در مورد داوطلبین که بعد از طی مراحلی وارد صحنه رقابت می شوند، عنوان کرد: داوطلبین باید تلاش کنند تا با رعایت فضای رقابتی مناسب، بدنبال رقابت در یک محیط سالم و با در نظر گرفتن قواعد و هنجارهای انتخاباتی که در متن قانون نیز ذکر شده است به موضوعاتی که به دنبال آن هستند، بپردازند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha