کد خبر 224677
۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳

نماینده کلیمیان در مجلس در گفتگو با «حیات»:

رژیم صهیونیستی را قبول نداریم/ اعمال رژیم صهیونیستی مطابق آموزه های حضرت موسی نیست

رژیم صهیونیستی را قبول نداریم/ اعمال رژیم صهیونیستی مطابق آموزه های حضرت موسی نیست

همایون سامه یح نجف آبادی گفت: رژیم صهیونیستی با سواستفاده از نام یهودیت و نام حضرت موسی کلیم الله و تورات مقدس درصدد مشروع جلوه دادن رژیم خود است.

همایون سامه یح نجف آبادی نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات؛ به گردهمایی بزرگ دیروز  کلیمیان ایران اشاره کرد و گفت: به مردم ایران، فلسطین و تمامی آزادیخواهان جهان، بابت کشتاری که رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه انجام می دهد تسلیت میگوییم و  نسبت به خاک و خون کشیده شدن مردم غزه که در جنگی نابرابر در حال پرپر شدن هستند اظهار تاسف میکنیم.

رژیم صهیونیستی با سواستفاده از تورات درصدد مشروع جلوه دادن خود است

وی ادامه داد: ما بارها اعلام کرده ایم که مشروعیت رژیم صهیونیستی را به عنوان یک نظام یهودی قبول نداریم، رژیم صهیونیستی  با سواستفاده از نام یهودیت و نام حضرت موسی کلیم الله و تورات مقدس در صدد مشروع جلوه دادن رژیم خود است که این موضوع مورد تایید تمام یهودیان واقعی و آزادیخواهان دنیا نیست.

نماینده کلیمیان در مجلس تاکید کرد:  نه تنها کلیمیان ایران بلکه کلیمیان کشورهای دیگر، جنایات رژیم صهیونیستی را در سراسر دنیا محکوم می کنند.

اعمال رژیم صهیونیستی مطابق آموزه های حضرت موسی نیست

همایون سامه یح گفت: اعمال رژیم صهیونیستی مطابق آموزه های حضرت موسی کلیم الله نیست، نبوده و نخواهد بود به همین دلیل ما نیز در مورد  جنایاتی که غزه توسط این رژیم رخ می دهد متاسف و متاثر هستیم .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha