کد خبر 224501
۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷

شهید «حسین فهمیده» الگویی شایسته از جهاد و شهادت برای جوانان است

شهید «حسین فهمیده» الگویی شایسته از جهاد و شهادت برای جوانان است

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود گفت: شهید محمد حسین فهمیده الگویی شایسته و تصویر برجسته ای از جهاد و شهادت برای نوجوانان و جوانان کشور ما است.

به گزارش گروه استانی حیات؛ اسماعیل دستگزار، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمد حسین فهمیده و مقام رفیع شهدای بسیجی و دانش آموز، فرا رسیدن هفته بسیج دانش آموزی و روز نوجوان را تبریک گفت و اظهار کرد: ۸ آبان ماه سالروز شهادت محمد حسین فهمیده، نوجوان ۱۳ ساله‌ای بود که در دوران طلایی دفاع مقدس به شهادت رسید و به همین منظور این روز در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز نوجوان و بسیج دانش آموزی نامگذاری شده است.

وی افزود: شهید محمد حسین فهمیده الگویی شایسته و تصویر برجسته ای از ایثار، جهاد و شهادت برای دانش آموزان بسیجی، نوجوانان و جوانان کشور ما است چرا که حماسه‌سازی‌های شهید فهمیده و دیگر فهمیده‌های این میهن اسلامی، ارزش‌های والای این نظام را متجلی ساخت و آن را به جهانیان عرضه کرد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود بیان کرد: آینده سازان کشور اسلامی ما بدون شک جوانان و نوجوانی هستند که با سلاح دانش و تفکر، مرزهای جهل و نا آگاهی را در هم خواهند شکست و آینده‌ای سزاوار و شایسته رقم خواهند زد.

دستگزار خاطرنشان کرد: شکل‌گیری بسیج دانش‌آموزی به عنوان نهادی ارزشی و متعالی از برکات انقلاب اسلامی بوده و آرمان این سازمان تحقق اهداف بزرگ جمهوری اسلامی با همکاری نظام آموزش و پرورش است که تا کنون به حول قوه الهی گام‌هایی بلندی در این مسیر برداشته شده است.

وی تصریح کرد: با چنین رویکردی آینده سازان ایران اسلامی قطعاً توطئه‌های دشمنان انسانیت و معنویت را خنثی کرده و از آرمان‌های این نظام مقدس حراست و پاسداری خواهند کرد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود گفت: امید است در سایه الطاف خداوند باری تعالی و عنایت حضرت ولی عصر (عج) شاهد موفقیت‌ها و تعالی دانش آموزان پرتوان و ثابت قدم بسیجی و همه فرزندان ایران اسلامی در همه عرصه‌های زندگی باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha