کد خبر 224460
۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷

محمد نوری در گفتگو با «حیات»:

تا زمانی که VAR نیاید اعتراض به داوری کمرنگ نمی‌شود/ برای برد به مصاف پرسپولیس رفته بودیم

تا زمانی که VAR نیاید اعتراض به داوری کمرنگ نمی‌شود/ برای برد به مصاف پرسپولیس رفته بودیم

مربی تیم فوتبال ملوان در مورد تقابل با پرسپولیس و تساوی ارزشمند در این بازی صحبت کرد.

محمد نوری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص تقابل ملوان مقابل پرسپولیس در هفته هشتم اظهار داشت: پرسپولیس تیم بزرگی است و مدافع عنوان قهرمانی است و بازیکنانش همه یا ملی پوش هستند و یا در سطح تیم ملی بازی می‌کنند. ما با شناخت کافی و با انگیزه بالا بدون ترس از نام این تیم به زمین رفتیم و ایمان داشتیم که می‌توانیم مقابل آنها نتیجه بگیریم. هدف ما در این بازی با توجه به امتیاز میزبانی کسب برتری بود و برای مساوی به زمین نرفته بودیم و حتی شانس این را هم داشتیم که به برتری برسیم و چند موقعیت گل ایجاد کردیم ولی خب تساوی مقابل پرسپولیس هم نمی‌تواند نتیجه بدی باشد.

وی افزود: آنالیز خوبی روی نقاط ضعف و قوت پرسپولیس داشتیم و توانستیم آنها را به خوبی مهار کنیم و موقعیت زیادی نسبت به بازی‌های دیگر به این تیم ندادیم. بازیکنان از پس وظایف خودشان به خوبی برآمدند. ما سعی داشتیم ابتدا حریف را کنترل کنیم و بعد از خوابیدن حرارت اولیه بازی به مرور حمله‌هایمان شروع شود و بالاتر بازی کنیم. قبول کنید بازی مقابل پرسپولیس با این همه مهره با تجربه و ملی‌پوش کار راحتی نیست ولی ما بازیکنان را از لحاظ ذهنی و روانی آماده این بازی کرده بودیم. به نظرم پرسپولیس هم کمی خسته بود و این موضوع باعث شد ما کمی راحت‌تر بازی کنیم.

مربی ملوان در مورد اعتراض پرسپولیسی‌ها به سه صحنه داوری هم توضیح داد: من عادت ندارم در مورد داور مسابقه و تصمیماتش صحبت کنم. صحنه‌هایی که می‌گویید را هم بعد بازی بازبینی نکردم و نمی‌توانم نظر دقیقی بدهم ولی کارشناسان داوری هرچه بگویند همان درست است. به هر حال اشتباه داوری هم بخشی از فوتبال است و نمی‌توان ایراد گرفت. تیم ما تا اینجا کم از داوری ضربه نخورده است. به نظرم تا زمانی که مسئولان فدراسیون عزم جدی برای ورود VAR نداشته باشند این اعتراضات و مشکلات پابرجاست و هر هفته یک تیم به داوری معترض است.

نوری در مورد تقابل هفته آینده مقابل سپاهان هم توضیح داد: سپاهان تیم خوبی است و افتخار پوشیدن پیراهن این تیم را دارم. آنها هم مدعی قهرمانی محسوب می‌شوند و دو بازی سنگین همزمان به صورت پیاپی به ما خورده است ولی ما این خودباوری را در بازیکنان ایجاد کردیم که مقابل هر تیمی می‌توانند نتیجه بگیرند و شاید این بار نوبت برد ما باشد. بازی در اصفهان مقابل سپاهان واقعاً سخت است ولی ما باید یاد بگیریم در هر بازی به هدف پیروزی وارد زمین شویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha