کد خبر 224456
۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷

نخستین رویداد بین المللی عفاف و حجاب در تبریز

نخستین رویداد بین المللی عفاف و حجاب در تبریز

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: نخستین بار بزرگ‌ترین رویداد بین المللی عفاف و حجاب با حضور بیش از ۱۰۰ برند عفاف و حجاب از کشورهای ایران، ترکیه، عراق و لبنان در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استانی حیات؛ سیدمحمدحسین بلاغی اظهار کرد: امسال برای نخستین بار بزرگ‌ترین رویداد بین المللی عفاف و حجاب با حضور بیش از ۱۰۰ برند عفاف و حجاب از کشورهای ایران، ترکیه، عراق و لبنان در کنار نمایشگاه بین‌المللی کتاب برگزار  می‌شود.

وی افزود: نمایشگاه بین‌المللی عفاف و حجاب در سالن آذربایجان برگزار می‌شود و هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه ارائه محصولات متنوع مرتبط با عفاف و حجاب با کیفیت بالا و قیمت کارخانه و بدون سود به مشتریان است.

بلاغی با بیان اینکه این نمایشگاه همزمان با هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز گفت: نمایشگاه کتاب،‌عفاف و حجاب و مطبوعات استان در ۵ سالن نمایشگاه بین‌المللی تبریز برپا خواهد شد و همزمان با آن برای دسترسی آسان دوستداران کتاب در اقصی نقاط استان به آثار ارائه شده در نمایشگاه، نمایشگاه مجازی کتاب نیز برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: این سه نمایشگاه همزمان از چهارشنبه (هفدهم آبان‌ماه) تا یکشنبه (بیست‌ویکم آبان‌ماه ۱۴۰۲) در محل نمایشگاه بین‌المللی کتاب برپا می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha