کد خبر 224386
۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴

جمع آوری معتادان مُتجاهر از سطح خیابان‌های اصفهان

جمع آوری معتادان مُتجاهر از سطح خیابان‌های اصفهان

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: بدنبال این هستیم که معتاد مُتجاهر در سطح خیابان‌های استان نداشته باشیم و ضروریست این افراد بسرعت جمع‌آوری شوند و به زندگی عادی خود بازگردند.

به گزارش گروه استانی حیات؛ محمدرضا جان‌ نثاری روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان در استانداری اصفهان افزود: انتظار می‌رود در سطح ملی به هزینه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی نگاه واقعی شود و بطور مثال در بحث سرانه ماده ۱۶ و افزایش ظرفیت سهمیه این ماده، نیازمند مساعدت‌هایی در سطح ملی هستیم تا امور جاری استان به بهترین نحو ممکن پیش برود.

ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر تصریح دارد که معتادان به مواد مخدر و روانگردان با دستور مقام قضایی برای مدت یک تا سه ماه در مراکز دولتی و مجاز درمان با هزینه دولت و با هدف کاهش آسیب‌ ‌ها نگهداری شوند.

وی تصریح کرد: دستگاه‌ قضایی استان یکی از بهترین یاوران ما در مبارزه با مواد مخدر است و جایی نیست که به کمک و ارشادشان نیاز داشته باشیم و تسهیلگری نکنند که جای قدردانی دارد.

جان نثاری خاطرنشان کرد: با توجه به استعدادهای استان، ظرفیت اقدام برای ریشه‌کنی اعتیاد در این خطه بسیار بالاست و دستگاه انتظامی اصفهان، یکی از بی‌نظیرترین دستگاه‌های انتظامی در استان‌های کشور است ولی با این حال اگر پشتیبانی لازم از سطح ملی به استان معطوف شود، بیش از پیش نتیجه خواهیم گرفت.

معاون استاندار اصفهان تصریح کرد: اصفهان در زمینه بهداشت و درمان نیز یکی از استان‌هایی است که گردشگری سلامت دارد و در این حوزه، کادر درمان بسیار قوی و با انگیزه و انقلابی دارد.

جان‌ نثاری یادآور شد: بسیاری از امور استان با پشتیبانی‌ها و همکاری درون استانی انجام می‌شود اما در برخی امور به حمایت و پشتیبانی سطح ملی امید بیشتری داریم.

وحشی‌گری‌های رژیم صهیونسیتی قلب هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان همچنین گفت: این روزها از یک طرف صحنه وحشی‌گری‌های رژیم صهیونسیتی، قلب هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد و هر کس ذره‌ای انسانیت داشته باشد از این خشونت‌ها متأسف و متأثر می‌شود.

وی ادامه داد: با وجود اقدمات وحشیانه رژیم صهیونیستی نباید از موفقیت‌های بزرگ رزمندگان جبهه مقاومت که به قیمت ریخته شدن خون‌هایشان بدست آوردند، غافل شد.

جان‌نثاری ادامه داد: اکنون صحنه عوض شده است و دیگر مانند گذشته نیست که رژیم جعلی صهیونیستی به مردم فلسطین حمله و پس از آن با آرامش زندگی کند و مردم فلسطین همواره در رعب و اضطراب باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: هیمنه رژیم صهیونسیتی این بار شکسته شد و رژیمی که می‌گفت ارتش قدرتمند و سیستم اطلاعاتی نفوذناپذیری دارد درهم شکست و گفتمان و وضعیت‌های جدیدی بوجود آمد.

وی خاطرنشان کرد: به امید پروردگار و به یُمن خون‌های مظلومی که ریخته می‌شود هرچه زودتر رژیم کودک کش و وحشی صهیونیست به نابودی کشیده خواهد شد.

معاون استاندار اصفهان گفت: مردم کشور ما نیز ۱۳ آبان‌ به جهانیان نشان خواهند داد که در کدام جبهه ایستاده‌اند و بار دیگر غریو آزادی فلسطین از زیر بار استکبار را فریاد خواهند زد.

امروز با حضور قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر کشور، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و مسوولان استانی، مجتبی دهقانی بعنوان دبیر ستاد مبارزه با موادمخدر استان اصفهان معرفی و از خدمات سید مجتبی ایزدی قدردانی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha