کد خبر 223725
۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸

جشنواره « نخستین واژه آب » در بوشهر

جشنواره « نخستین واژه آب » در بوشهر

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: همزمان با سراسر کشور، پانزدهمین جشنواره فراگیری «نخستین واژه آب» در مدارس ابتدایی این استان آغاز شد.

به گزارش گروه استانی حیات؛ ابوالحسن عالی اظهار کرد: در گام نخست جشنواره فراگیری «خستین واژه آب» در شهرستان گناوه اجرایی شده و تا پایان اسفندماه نیز در دیگر شهرستان‌های استان اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: برای دانش آموز کلاس اولی« آب » به عنوان نخستین واژه‌ای است که خواندن و نوشتن آن را فرا می‌گیرند بر همین اساس در جشنواره فراگیری « نخستین واژه آب » فعالیت ویژه‌ای برای این دانش آموزان برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: در این جشنواره با رویکرد ترویح فرهنگ بهینه مصرف آب ویژه برنامه‌های متنوعی با اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در مدارس خواهد شد.

عالی عنوان کرد: دانش آموزان به عنوان سفیرانی شایسته برای مصرف بهینه آب می توانند در خانواده‌ها نیز نقشی انکار ناپذیر ایفا کنند.

وی افزود: اثرپذیری بالای خانواده‌ها از دانش آموزان منجر شده تا بخش قابل توجهی از برنامه‌های مدیریت مصرف آب در شرکت آبفا استان بوشهر برای دانش آموزان اجرایی شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بیان کرد: وجود معلمانی دلسوز و دغدغه‌مند در مدارس که درکی شایسته و ستودنی از مقوله آب دارند منجر شده تا بوشهر هموار در آموزش‌های دانش آموزی برای ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب از استان‌های پیشتاز کشور قرار گیرد.

عالی عنوان کرد: امید است با وجود چنین ظرفیتی پانزدهمین جشنواره فراگیری «نخستین واژه آب» در مدارس استان بوشهر در سال جاری همانند ادوار گذشته به بهترین شکل ممکن اجرایی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha