کد خبر 223641
۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳

بهروز سلطانی در گفتگو با «حیات»:

بیرانوند برای پرسپولیس یک نعمت است

بیرانوند برای پرسپولیس یک نعمت است

پیشکسوت پرسپولیس به تمجید از عملکرد دروازه‌بان این تیم پرداخت.

بهروز سلطانی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار مقابل استقلال تاجیکستان اظهار داشت: از ابتدا مشخص بود این تیم حریف پرسپولیس نخواهد شد و سطح و لول فوتبال آنها از ما چند پله پایین‌تر است. کیفیت چمن ورزشگاه آزادی هم مانعی برای این بازی بود و اگر وضعیت چمن ورزشگاه مطلوب‌تر بود می‌شد بازی بهتری انجام شود و حتی اختلاف گل بیشتر شود. به نظرم اختلاف سطح دو تیم بیشتر از دو گل بود و پرسپولیس می‌توانست به برد قاطعانه‌تری دست پیدا کند.

وی با اشاره به درخشش سعید صادقی در این دیدار هم گفت: صادقی بازیکن لحظه است و تخصص او تایمینگ مناسب و شناخت لحظات حساس بازی و گرفتن تصمیم درست در آن لحظات است. او ممکن است در طول بازی فقط چند حرکت خاص انجام دهد ولی همان حرکات نتیجه را تغییر می‌دهند. بازیکنان باهوش و فرصت طلب این چنینی در ترکیب پرسپولیس یک نعمت هستند. گل محمدی از صادقی به درستی استفاده می‌کند و توانایی‌هایش به خوبی در بازی بروز داده می‌شود.

سلطانی در مورد تاثیر VAR در این بازی عنوان کرد: تاثیر VAR را در این بازی دیدیم و این نشان می‌دهد استفاده از آن در لیگ برتر ما هم چقدر لازم و ضروری است. نمی‌دانم چرا باشگاه‌ها و فدراسیون فوتبال در آن انقدر تعلل به خرج می‌دهند. تیم‌ها این همه برای جذب بازیکن هزینه می‌کنند ولی حاضر نیستند هزینه ورود VAR به ایران را بدهند. شاید این سیستم حتی از یک بازیکن تاثیرش برای تیمی بیشتر باشد.

پیشکسوت پرسپولیس با تمجید از عملکرد بیرانوند در این بازی هم خاطرنشان کرد: حضور یکی مثل بیرانوند درون دروازه پرسپولیس نعمت است. گلر خوب واقعاً یکی از ابزارهای لازم برای موفقیت یک تیم است و شما اگر بهترین تیم را هم داشته باشی ولی گلر مطمئنی نداشته باشی ممکن است نتیجه نگیری. شما دقت کنید اگر در دقیقه 5 بازی پرسپولیس عقب می‌افتاد دیگر برگشتنش به بازی در این زمین و باتوجه به سبک بازی فیزیکی تاجیک‌ها چقدر ممکن بود به مشکل بخورد. نکته کلیدی این بازی همان پنالتی بود که بیرانوند در دقایق ابتدایی گرفت. این اتفاقاً باعث شد تیم روحیه بگیرد و بازی به نوعی جان بگیرد. اگر آن پنالتی گل می‌شد جریان بازی تغییر می‌کرد.

سلطانی در پایان خاطرنشان کرد: به نظرم پرسپولیس با این شش امتیازی که کسب کرد توانست به جدول برگردد و باخت مقابلا النصر را به دست فراموشی بسپارد، شاید پرسپولیس نتواند به عنوان سرگروه از این مرحله عبور کند ولی به هر حال قطعاً یکی از دو تیم صعود کننده خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha