کد خبر 223572
۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳

برگزاری سومین نمایشگاه طراحان و تولیدکنندگان محصولات عفاف‌وحجاب خراسان‌شمالی

برگزاری سومین نمایشگاه طراحان و تولیدکنندگان محصولات عفاف‌وحجاب خراسان‌شمالی

معاون هنری سینمایی، سمعی و بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی گفت: سومین نمایشگاه مد و لباس اسلامی با نگاه بومی و با حضور طراحان و تولید کنندگان استانی ۳ تا ۶ آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استانی حیات؛ مسعود مرواری، معاون هنری سینمایی، سمعی و بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی با اشاره به استقبال خوب مردم استان از نمایشگاه‌های تخصصی مدولباس اسلامی، اظهار کرد: سومین نمایشگاه مد و لباس اسلامی با نگاه بومی و با حضور طراحان و تولید کنندگان استانی برگزار خواهد شد.

وی گفت: در دومین نمایشگاه مد و لباس اسلامی در تیر ماه سال جاری که با حضور تولیدکنندگان استانی برگزار شد، شاهد رشد خوبی در معرفی طراحان استان بودیم.

معاون هنری سینمایی، سمعی و بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی بر تنوع تولیدات مد لباس اسلامی توسط طراحان و تولیدکنندگان در نمایشگاه مد ولباس اسلامی تاکید کرد و افزود: انواع محصولات عفاف و حجاب اسلامی در نمایشگاه برای علاقمندان به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را دسترسی آسان مردم استان جهت تامین محصولات  عفاف و حجاب با رویکرد پوشش اجتماعی اسلامی و مناسب عنوان کرد و گفت: طراحان و فعالان حوزه مدولباس اسلامی تلاش کنند تا با تنوع بیشتر در تولیدات خود زمینه استفاده بیشتر مردم استان از این نمایشگاه را فراهم کنند.

مرواری خاطرنشان کرد: سومین نمایشگاه مدولباس اسلامی از ۳ تا ۶ آبان‌ماه سال جاری در نگارخانه بجنورد برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha