کد خبر 223440
۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۱

نماینده ویژه رئیس مجلس:

در این شرایط کاملا نابرابر مردم مظلوم فلسطین پیروز نهایی هستند

در این شرایط کاملا نابرابر مردم مظلوم فلسطین پیروز نهایی هستند

نماینده ویژه رئیس مجلس در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل با بیان اینکه امروز آب و غذا را بر روی مردم فلسطین بسته‌اند، گفت: با وجود تمامی شرایط پیروزی نهایی برای مردم فلسطین است و در این شرایط کاملا نابرابر مردم مظلوم فلسطین پیروز نهایی هستند.

به گزارش گروه استانی حیات؛ جواد نائینی، ضمن اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه اظهار داشت: 75 سال پیش رژیم منحوس صهیونیستی تشکیل شد و در سرزمین مقدس اسلامی فلسطین شروع به زورگویی و تصرف اراضی کردند.

وی ضمن اشاره به آیات سوره مبارکه اسرا افزود: پیامبر اکرم از مسجدالحرام عروج و در مسجدالاقصی فرود آمده است و این مهم نشان از اهمیت مسجدالاقصی است و از طرفی این مسجد قبله اول مسلمانان بوده است.

نماینده ویژه رئیس مجلس در حوزه کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی اسرائیل را غده سرطانی دانست و ابراز داشت: یکی از سیاست‌های جمهوری اسلامی حمایت از مظلومان است و از این رو حمایت از فلسطین نشأت گرفته از اعتقادات ماست.

وی گفت: از زمان شکل‌گیری رژیم صهیونیستی تاکنون به نسل‌کشی مردم فلسطین ادامه داده است و به بهانه‌های مختلف بخشی از مردم مظلوم فلسطین به شهادت رساندند و پیش از طوفان‌الاقصی شهادت در برهه‌هایی از زمان آمار شهدا به بیش از سه هزار نفر می‌رسید.

نائینی ضمن اشاره به «یوم‌النکبت» تصریح کرد: در آخرین جنایات رژیم صهیونیستی بیش از هزار نفر از مردم مظلوم فلسطین ازجمله زنان و کودکان را با موشک‌ آمریکایی به شهادت رساندند و همه کشورهای دنیا به غیر از آمریکا آن‌ را محکوم کردند.

وی تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی معتقد است که منطقه متعلق به یهود است و از این رو نگرش آنان اسلام‌ستیزی است در حالی که این سرزمین متعلق به فلسطین است؛ بعد از انقلاب اسلامی گروه‌های مقاومت چگونگی مبارزه با رژیم صهیونیستی را فرا گرفتند و از حالت سنگ به موشک تبدیل شده است.

نماینده ویژه رئیس مجلس در حوزه کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز گنبد آهنین جوابگو نیست، افزود: رژیم صهیونیستی در تکمیل موشک‌های گنبد آهنین خود مانده و گروه‌های مقاومت روزنه‌های خوبی را پیدا کرده است.

وی ضمن اشاره به هلاکت نظامیان رژیم صهیونیستی و اسیر گرفتن از این رژیم ابراز داشت: هزاران موشک آماده پرتاب به رژیم صهیونیستی است؛ طوفان‌الاقصی شبیه هشت سال دفاع مقدس است و گروه‌های مقاومت برای مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی مصمم هستند.

نائینی با بیان اینکه امروز آب و غذا را بر روی مردم فلسطین بسته‌اند، گفت: با وجود تمامی شرایط پیروزی نهایی برای مردم فلسطین است و در این شرایط کاملا نابرابر مردم مظلوم فلسطین پیروز نهایی هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha