کد خبر 223341
۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۰

یک شهید، یک درس؛

مسئولان انقلاب مردم را فدای منافع شخصی خود نکنند

مسئولان انقلاب مردم را فدای منافع شخصی خود نکنند

در فرازی از وصیتنامه شهید آرمات آمده است: ای مسئولین نکند خدای نکرده انقلاب مردم را فدای منافع شخصی خودتان کنید. نگذارید تا تاریخ مشروطه تکرار شود. اگر می‌خواهید در دنیا و آخرت سعادتمند شوید مجری قانون و خدمتگذار مردم باشید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات؛ شهید «علیرضا آرمات» نهم دی ماه 1345، در شهرستان میناب چشم به جهان گشود. پدرش احمد، در ژاندارمری کار می‌کرد و مادرش خدیجه نام داشت. دانش‌آموز دوم متوسطه در رشته الکترونیک بود. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. سوم مهر ماه 1364، در هورالعظیم بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. مزارش در گلزار شهدای شهرستان بندرعباس واقع است.

در فرازهایی از وصیت‌نامه شهید آرمات آمده است:

مطالعاتتان را زیاد کنید تا آگاهی و شعور سیاسی و مذهبیتان بیشتر شود. انقلاب ما نیاز به افراد باسواد دارد خصوصاً جوانان. شما باید وقتتان را به مطالعه بگذرانید و بدانید که اگر نیروهای حزب الله هم باسواد و روشنفکر باشند دیگر افراد نالایق نمی‌توانند در پستهای مملکتی رخنه و خط امام(ره) را تضعیف نمایند. ای مسئولین نکند خدای نکرده انقلاب مردم را فدای منافع شخصی خودتان کنید. نگذارید تا تاریخ مشروطه تکرار شود. اگر می‌خواهید در دنیا و آخرت سعادتمند شوید مجری قانون و خدمتگذار مردم باشید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha